Rzeczywistość pandemiczna wpłynęła znacząco na to, w jaki sposób konsumowane są treści w mediach społecznościowych i mediach tradycyjnych. Zmiana stylu życia, zmiana nawyków – to wszystko spowodowały czasy, w których obecny jest COVID-19. Jak dokładnie zmieniło się konsumowanie treści w różnych grupach wiekowych? Takie wnioski są dostępne w raporcie Global Web Index. Oto ich krótka analiza.
Poradnik Social Media
Facebook i Instagram, wraz ze swoimi możliwościami sprzedaży, stwarzają dodatkowe opcje zarobkowania dla przedsiębiorców. Ważne jest, by zadbać nie tylko o asortyment sklepu, ale i jak najlepszą jego prezencję. Spójrz, jakie parametry powinny mieć zdjęcia w sklepie na Facebooku i Instagramie, aby spełniały wymagania reklamowe i jak najlepiej wyświetlały się w kampaniach.
Media społecznościowe rządzą się swoimi prawami – nic tu nie jest stałe i dane na zawsze. Liczba zmian może przyprawić o zawrót głowy. Zebraliśmy najważniejsze zmiany w ostatnim czasie, które dokonują się w obrębie Instagrama. Spójrz co warto wiedzieć, by zmiany w social media nie stanowiły zaskoczenia.
Młode pokolenie, czyli osoby poniżej 25 roku, to obecnie już ponad 40% populacji na całym świecie, a w Polsce około 20%. Coraz większa rola w społeczeństwie to również wpływ na rynek, funkcjonowanie marek i mediów społecznościowych. Czym charakteryzuje się pokolenie Z?
Nowa funkcja Facebook Wi-Fi to całkiem nowe możliwości dla Twojego biznesu i szansa na rozwinięcie działań w obrębie mediów społecznościowych. Spójrz co warto wiedzieć o tej funkcji i jak ją skonfigurować.
Walki między wielkimi koncernami trwają od wielu lat i nie zanosi się na zmiany w tym temacie. Jedną
z kolejnych jest ostatnia aktualizacja system iOs na urządzeniach Apple i to jaki wpływ ma to na
funkcjonowanie mediów społecznościowych. Co się zmieni w związku z tym na Facebooku i
Instagramie?W obecnych czasach wszyscy już wiemy, że promocja w Internecie to niezbędny element marketingu w niemal każdej firmie. Prócz stron internetowych, receptą na sukces jest także aktywna obecność w mediach społecznościowych. Czy wiesz jak promować stronę internetową na Facebooku, by efekty były skuteczne?
Wielu wieści jego koniec, ale dane niezbicie pokazują, że Facebook jako narzędzie marketingowe trzyma się mocno. Mimo rosnącej konkurencji ze strony nowych społecznościówek, jego przewagą pozostaje zasięg i uniwersalność. Te zalety, połączone ze stosunkowo niskimi kosztami reklamy powodują, że Facebook dla małych firm jest wyjątkowo atrakcyjną formą promocji.
To musiało się wydarzyć – treści, do których przywykliśmy, powoli przestają być wystarczające, by prowadzić skuteczną komunikację. Content marketing w kolejnych latach musi czerpać z możliwości, które daje sztuczna inteligencja i jej narzędzia, otwierać się na nowe rozwiązania technologiczne i oprzeć o drobiazgową analizę preferencji konsumenta, o których wiemy coraz więcej.
Pandemiczny rok 2020 jasno pokazał, że posiadanie sklepu internetowego to nie kaprys, ale konieczność, również dla marek, które do tej pory nie inwestowały w to narzędzie. W tym samym roku na Facebooku i Instagramie zadebiutowała funkcja sklepów, co oznacza, że to właśnie treści zakupowe liczyć mogą na najlepsze zasięgi na tych platformach.
Mijający rok był wyzwaniem dla wszystkich branż, w tym dla marketingu, który niemal z dnia na dzień utracił spory arsenał narzędzi offline’owych. Nasze życie w sporej mierze przeniosło się do Internetu, i to właśnie trendy w dziedzinie marketingu online będą nadawać ton również w nadchodzącym, 2021 roku.
Tegoroczna sytuacja pandemiczna zmieniła nawyki zakupowe konsumentów. Z konieczności,
ale i wyboru coraz więcej osób robi zakupy przez Internet. Dlatego obecnie strony internetowe i sklepy online są po prostu must have. Sprawdź, co warto wiedzieć na ten temat!