Aktualności czyli co nowego słychać

Pngtree—shop-online-smartphone_5366234.png

Zdjęcia w sklepie na Facebooku i Instagramie – jak powinny wyglądać?

Facebook i Instagram, wraz ze swoimi możliwościami sprzedaży, stwarzają dodatkowe opcje zarobkowania dla przedsiębiorców. Ważne jest, by zadbać nie tylko o asortyment sklepu, ale i jak najlepszą jego prezencję. Spójrz, jakie parametry powinny mieć zdjęcia w sklepie na Facebooku i Instagramie, aby spełniały wymagania reklamowe i jak najlepiej wyświetlały się w kampaniach.

Zdjęcia w sklepie na Facebooku i Instagramie – podstawowe zasady

Najbardziej istotne jest, by produkt umieszczony w sklepie na Facebooku lub Instagramie miał realne zdjęcie. Nie może to być jego wizualizacja lub ikona. Zdjęcie produktu należy umieścić na białym tle. Nie powinny się na nim znajdować dodatkowe napisy, logotypy oraz znaki wodne. Wyłącznie sam produkt, bez rozpraszania uwagi odbiorcy.

Wymagania techniczne dotyczące zdjęć

Aby zdjęcia w sklepie na Facebooku i Instagramie spełniały wymagania regulaminu Facebooka i mogły zostać użyte w kampaniach reklamowych, muszą spełniać kilka wymagań technicznych:

  • Każdy produkt w katalogu Twojego sklepu powinien mieć co najmniej jedno zdjęcie. Obrazy muszą przedstawiać dokładnie taki produkt, jaki sprzedajesz.
  • Idealny format to PNG lub JPEG, a plik graficzny powinien ważyć poniżej 8 MB.
  • Minimalny rozmiar obrazu wynosi 500×500 pikseli, zalecane jest jednak dodawanie zdjęć 1024×1024 pikseli.
  • Nie można oczywiście umieszczać zdjęć prezentujących obraźliwe treści czy też przemoc i nagość.

Jakość to podstawa

Jeśli chcesz przekonać swoich potencjalnych odbiorców, że jesteś w stanie zaproponować im najlepszą jakość, to zadbaj też o jakość zdjęć umieszczonych w sklepie. Upewnij się, że obraz jest wyraźny i prezentuje cały produkt. Dopasuj obrazy do innych produktów w swoim sklepie. Używaj zdjęć z białym tłem. Dzięki temu sam produkt będzie lepiej widoczny. Jeśli chcesz dodać więcej zdjęć, to możesz korzystać z reklam karuzelowych i zwiększać popularność swojego asortymentu.

Pamiętaj też o kwestiach oczywistych – wypełnij całą ramkę obrazem w ten sposób, by był dobrze widoczny. Inną metodą przycinania zdjęcia jest pokazanie całego obrazu w ramce lub zmiana rozmiaru obrazu w taki sposób, aby mieścił się w ramce. Pamiętaj o estetyce i jakości zdjęć umieszczanych w sklepie na Facebooku, a zobaczysz różnicę w sprzedaży.

Related Posts