Facebook jako światowy gigant i największe medium społecznościowe nie spoczywa na laurach i
wciąż się rozwija. Od dłuższego czasu proponuje usprawnienia nie tylko dla bezpośrednich klientów,
ale i dla biznesu. Oto najnowsze narzędzie skierowane dla małych firm – Facebook Business Suite.
Spójrz na czym polega!
Poradnik Social Media
Świat marketingu internetowego pełen jest pojęć, które z pozoru mogą wydawać się obce i
niezrozumiałe. Dużo w nim specjalistycznych, często zapożyczonych z języka angielskiego terminów,
które na początku mogą sprawiać trudność w rozszyfrowaniu. Bez obaw – wystarczy kilka chwil, by
zrozumieć ich znaczenie. Pozycjonowanie stron pojęcia – co warto wiedzieć na ten temat?Media społecznościowe to już nie tylko miejsce komunikowania się ze znajomymi, podglądania ich zdjęć oraz beztroskiego spędzania czasu. Od dłuższego czasu social media mają też ogromny wpływ na nawyki zakupowe. Oto jak media społecznościowe wpływają na zakupy online.
Jeśli prowadzisz sklep internetowy, uruchomienie sklepu na Facebooku powinno być naturalną częścią działań online. Sklep na Facebooku pozwala nie tylko na dotarcie do wielu nowych odbiorców, ale i połączenie działań sprzedażowych z działaniami wizerunkowymi. Spójrz jak otworzyć sklep na Facebooku i przekonaj się, że warto to zrobić.
Lejek sprzedażowy – jedno z kluczowych pojęć marketingu efektywnościowego, czyli takiego, który zamiast miękkich kwestii wizerunkowych skutkuje wykonaniem pewnej akcji. Lejek sprzedażowy filtruje osoby, które odpadają w całym przebiegu procesu zakupowego. De facto, niewielka część osób zapoznających się z ofertą staje się automatycznie klientem danego sklepu. Można jednak spróbować wykreować reklamą na Facebooku tak, by przekaz stał się bardziej skuteczny i skutkował konwersją na Facebooku. W tym celu warto zapoznać się z lejkiem sprzedażowym na Facebooku.
Kryzys spowodowany epidemią koronawirusa dotyka wszystkich – od jednoosobowych działalności gospodarczych, przez niewielkie podmioty zatrudniające kilka osób, aż po gigantów biznesu. O ile niektóre tradycyjne odmiany marketingu ATL i BTL – eventy, degustacje i roznoszenie ulotek, a nawet billboardy – tymczasowo straciły na wartości ze względu na obostrzenia i mniejszą frekwencję klientów na ulicach, o tyle marketing internetowy działa w najlepsze bez ograniczeń. Spójrz, jak przetrwać kryzys wykorzystując możliwości reklamy w Internecie!
Jedno jest pewne – nastały czasy wyjątkowe wpływające na każdą sferę życia. Również tę biznesową i komunikacyjną. Istotne jest, by tworząc komunikację mieć w pamięci, że tematyki pandemii nie można całkiem pominąć. Jak radzić sobie w tych czasach i jakie możliwości stwarzają media społecznościowe?
Facebook Ads, czyli reklamowanie na Facebooku produktów czy usług nie należy do najłatwiejszych. Choć z pozoru wydaje się, że może to robić każdy, w praktyce okazuje się, że należy posiadać w tym celu odpowiednią wiedzę. Jedną z kluczowych informacji jest, jak się reklamować, by uniknąć odrzucenia reklam. Podpowiadamy kilka kluczowych kwestii.
Prowadzisz sprzedaż internetową? Chcesz poinformować klientów, że Twoja restauracja dowozi pod ich adres? Reklama sklepu internetowego to rozwiązanie dla Ciebie!
Słyszeliście o pojęciu “mobile copywriting“? Skąd się wzięło, czego dotyczy i dlaczego powinniśmy o nim pamiętać podczas pisania tekstów? Zapraszamy do lektury naszego nowego artykułu!
Jak będzie wyglądać marketing w 2020 roku? Skończyły się czasy, gdy to reklamodawcy narzucali konsumentom styl życia i to, w jaki sposób powinni reagować. Nastała era konsumenta świadomego. Takiego, który nie boi się wypowiadać otwarcie swojego zdania, walczyć o swe prawa i wybierać produkty i usługi marek, które w pełni odpowiadają jego oczekiwaniom. Agencje marketingowe w najbliższych miesiącach będą musiały się z tym zmierzyć, by być o krok przed konkurencją. Co jeszcze warto wiedzieć w najbliższych miesiącach? Oto działania marketingowe, które warto podjąć w 2020 roku.
Na przestrzeni lat dla Twojej marki przez przypadek powstało kilka fanpage’y na Facebooku? A może do tej pory prowadziłeś kilka profili o tej samej tematyce i chciałbyś to zmienić? Przygotowaliśmy dla Was krótki i skuteczny poradnik, jak połączyć dwie strony na Facebooku. Zapraszamy do lektury!