Aktualności czyli co nowego słychać

673cd0ccf917d9456e0ab42a725d7f02.png

Jak promować firmę na Facebooku?

W obecnych czasach wszyscy już wiemy, że promocja w Internecie to niezbędny element marketingu w niemal każdej firmie. Prócz stron internetowych, receptą na sukces jest także aktywna obecność w mediach społecznościowych. Czy wiesz jak promować stronę internetową na Facebooku, by efekty były skuteczne?


Nie warto się ograniczać

Wiele firm decyduje się na ograniczenie działalności wyłącznie do mediów społecznościowych. Choć obecność w nich jest bardzo ważna, to porównywana czasem do wynajętego mieszkania – można się w nim pięknie urządzić, ale to nie własne lokum. Dlatego najkorzystniejszym rozwiązaniem jest połączenie działań w mediach społecznościowych oraz na stronie i wzajemne linkowanie.

Czy fani wiedzą o Twojej stronie www?

Dla Ciebie posiadanie strony www może być oczywiste, ale czy dla Twoich fanów? Jeśli masz już zbudowaną społeczność w obrębie Facebooka, nie zapomnij poinformować o tym swoich fanów. Podstawą jest umieszczenie adresu strony internetowej w informacjach kontaktowych. Zachętą do przejścia na stronę może być również zdjęcie w tle zapraszające do witryny firmowej.

Posty odsyłające do strony www

Gdy publikujesz post na Facebooku, miej z tyłu głowy odsyłanie odbiorców do Twojej strony internetowej. Możesz na niej zamieścić dodatkowe treści lub też powiązać post na Facebooku z pasującą do niego ofertą na stronie. Pamiętaj, że kluczem do sukcesu jest interesujący content – całość musi być przemyślana i ciekawa dla grupy docelowej.

Płatne reklamy

To nie zło konieczne, a bardzo potrzebne rozwiązanie. Pamiętaj, że Facebook to miejsce, w którym możesz pozyskać nowych klientów dla swojego biznesu i skierować ich bezpośrednio na stronę internetową. W tym właśnie pomocne będą płatne reklamy na Facebooku. W krótkim czasie możesz osiągnąć spory zasięg i ruch na stronie internetowej oraz zainteresowanie Twoją ofertą.

Odpowiednie CTA

Call to action, czyli zachęta do działania, to równie istotna metoda zapraszania fanów do przejścia do strony internetowej. Możesz wykorzystać opcję „dowiedz się więcej” lub też „skontaktuj się z nami”, by zachęcić do odwiedzania Twojej strony internetowej.

Related Posts