Content marketing, czyli tak naprawdę marketing treści to pojęcia, które od kilku lat pozostają na ustach marketerów. Nie bez powodu. Jest to bowiem jeden z najszybciej rozwijających się trendów i bardzo skuteczne działania wykorzystywane przez marki do promocji swoich usług i produktów. Czym tak naprawdę jest content marketing i dlaczego jest tak istotny?
Poradnik Social Media
Boże Narodzenie jest niezwykle istotnym czasem nie tylko pod kątem indywidualnym, ale i biznesowym. Okres świąteczny to ogromne wyzwanie dla marketerów, którzy mają szansę sprzedać swoje produkty i usługi na dużo większą skalę. Co ciekawe, okres świąteczny w sprzedaży zaczyna się nie kilka tygodni przed świętami, a już w październiku. Jak więc wykorzystać potencjał marketingowy Świąt Bożego Narodzenia z największą korzyścią dla swojej firmy?
Wydarzenie na Facebooku to jedna z bardziej popularnych form promowania eventu. Nieważne czy chcesz zachęcić do udziału w internetowym webinarze, dużym festiwalu muzycznym czy sezonowej promocji w lokalu gastronomicznym – promując wydarzenie na Facebooku dotrzesz do większej liczby potencjalnie zainteresowanych uczestników. Jak to robić, by osiągnąć większą skuteczność?
Czasy, gdy wysoki zasięg organiczny był kwestią samoistną, na którą nie trzeba pracować, minęły bezpowrotnie. Liczba użytkowników, stron firmowych oraz grup na Facebooku wciąż rośnie, co sprawia, że każdy podmiot musi walczyć o uwagę odbiorców. Spadające zasięgi na Facebooku spędzają sen z powiek wielu redaktorom stron… Co robić, aby prowadzenie fanpage było skuteczne i zapewniało zadowalające zasięgi?
Jak zwiększyć zasięgi i zaangażowanie? to jeden z najczęstszych dylematów, z którym zmagają się marketerzy prowadzący działania w mediach społecznościowych. Kwestia dotyczy nie tylko Facebooka, ale i Instagrama, który po początkowej fazie doskonałych zasięgów obecnie zaczyna sprawiać problemy. Jak sobie z nimi poradzić?
Decydując się na reklamę w Internecie przedsiębiorcy często stają przed wyborem: zacząć od Google Adwords czy może od SEO? Idealny wariant zakłada korzystanie z różnych metod promocji i dzięki temu docieranie do odmiennych grup klientów. Praktyka pokazuje, że wiele firm, zwłaszcza niewielkich, nie posiada dużego budżetu marketingowego. Czasem równoczesne pozycjonowanie oraz linki sponsorowane to zbyt kosztowne przedsięwzięcie. Pozycjonowanie czy AdWords – jak wybrać idealne rozwiązanie dla swojego biznesu?
Gdy kilkanaście lat temu powstawały pierwsze media społecznościowe, użytkownicy skupili się wyłącznie na społecznym wydźwięku tych serwisów. Możliwość komunikowania się ze znajomymi, udostępniania zdjęć i filmów, zacieśniania relacji. Z czasem relacje zacieśniać zaczęły również marki, starając się na co dzień przypominać o sobie klientom wykorzystując w tym celu fanpage’e oraz inne kanały. Gdy odbiorcy myśleli, że to już wszystko, wówczas przyszedł czas na zakupy w zupełnie nowej formie – a więc social commerce.
Google i Facebook – to tutaj każdego dnia przeciętny internauta spędza wiele godzin w poszukiwaniu interesujących treści. Platformy o tak dużym zasięgu nie bez powodu przyciągają też reklamodawców pragnących zaoferować potencjalnym klientom swój produkt lub usługę. Która reklama w Internecie sprawdzi się w przypadku małego biznesu?
Prowadzenie strony na Facebook’u może wydawać się z pozoru bardzo proste. Jednak szybko okazuje się, że bez odpowiednich narzędzi nie jesteśmy w stanie stworzyć profesjonalnych treści. Z pomocą przychodzą nam pełne funkcji programy i aplikacje, dzięki którym możemy stać się prawdziwymi social media ninja.
Prowadzisz fanpage firmy na Facebooku? Jeśli tak, to na pewno wiesz, że publikowanie byle czego może zniechęcić Twoich klientów do Twojej marki! Jak to robić, aby posty były skuteczne? Oto nasz przepis na sukces wpisów w mediach społecznościowych!
Często publikujesz posty na Facebooku, a mimo to nie docierają one do wielu odbiorców? Jeśli chciałbyś powiększyć zasięg swoich wpisów w naturalny sposób, dziś przedstawiamy Ci kilka kwestii, na które powinieneś zwrócić szczególną uwagę!
Ostatnie dwa lata to niewątpliwie czas współpracy z influencerami. Ich wpływ na decyzje konsumentów docenia coraz więcej marek. Widoczny jest już trend inwestowania we współpracę ze znanym influencerem zamiast w wielkie kampanie. Każda reklama potrzebuje współcześnie znanej postaci, która będzie ją promować. Tylko jak wybrać tego odpowiedniego influencera? Oraz – co jeszcze istotniejsze – jak sprawdzić influencera na Instagramie i mieć pewność, że faktycznie jest tym, za kogo się podaje?