Social media stale ewoluują, nie pozwalając social media managerom i właścicielom firm przyzwyczajać się do jednego standardu. Jak prezentują się trendy social media 2023? Co się zmieni, a jaki trend się pogłębi? Jak będzie wyglądało prowadzenie fanpage na Facebooku w 2023? Spójrz na poniższe wskazówki.
Poradnik Social Media
Większe zapotrzebowanie na treść wysokiej jakości, rozwój wideo marketingu i form copywriterskich z tym związanych, nowe strategie komunikacji marki obejmujące język inkluzywny czy tworzenie przekrojowych tekstów – takie trendy w copywritingu na 2023 rok możemy zaobserwować w Internecie. Dowiedz się więcej na ich temat i dopasuj copywriting w Twojej firmie do tego, co dzieje się na rynku. Odkryj trendy, które będą popularne w marketingu w ciągu najbliższych 12 miesięcy.
Reklamy medycyny estetycznej? Koniec z promowaniem usług i produktów przez influencerki!
28 listopada 2022Prawo ulega zmianie i zabiegi oraz produkty medyny estetycznej nie będą mogły być już promowane przez influencerki, co popularnie miało miejsce w social media. Złamanie przepisów będzie skutkowało karą nawet do 2 milionów złotych. Co zmieni się dokładnie w kwestii reklamy medycyny estetycznej i dozwolonych komunikatów reklamowych? Zmiany dotyczą także lekarzy oraz promowania leków i suplementów diety! Poznaj szczegóły w naszym artykule:
Założenie fanpage’a to pierwszy krok do sukcesu. Sztuką jest także prowadzenie fanpage’a z korzyścią dla marki i jej interesów. Jak założyć fanpage na Facebooku, a następnie osiągać z tego korzyści? Jakie są najczęstsze błędy w prowadzeniu fanpage i jakie działania należy podjąć, aby ich uniknąć? Zapraszamy do lektury nowego artykułu na blogu!
Obecność w mediach społecznościowych to od wielu lat już nie fanaberia, a potrzeba dla każdego biznesu. Jak powinna wyglądać promocja marki w social mediach, aby była ciekawa dla odbiorców, angażująca i przynosiła spodziewane efekty? Zobacz, co możesz zrobić, by obecność Twojej marki w social mediach i prowadzenie fanpage przynosiły zamierzone efekty.
Od dłuższego czasu użytkownicy jednego z najpopularniejszych portali społecznościowych służących do prezentacji zdjęć zastanawiają się, czy wciąż mają do czynienia z tym samym serwisem społecznościowym. Zmiany na Instagramie stały się faktem – czy nadal to głównie miejsce do publikowania inspirujących fotografii?
Groźby stały się faktem – kilkoro znanych i cenionych influencerów otrzymało kary za brak oznaczenia współpracy w postach na Instagramie. Kara dotknęła między innymi doskonale znaną influencerkę modową, Maffashion.
Instagram to jeden z najpopularniejszych portali społecznościowych na świecie. Jako lider musi wciąż dbać o swój rozwój i to, by nie pozostać w tyle za rywalami. Dlatego też Instagram dba nie tylko o poprawę swoich funkcjonalności, by być krok przed konkurencją, ale i by zainteresować odbiorców pod względem wizualnym. Sprawdź, jakie zmiany wizualne na Instagramie nas czekają! Czy będą miały wpływ na konsumowanie treści w mediach społecznościowych
Jedno jest pewne w mediach społecznościowych – ciągła zmiana. Dlatego nie ma się co dziwić, że każdy kolejny portal społecznościowy wprowadza nieustanne usprawnienia, a czasem… upodabnia się do innego. W taką stronę zmierza właśnie Instagram, który bardzo inspiruje się Tik-Tokiem. Jak wygląda Instagram teraz i jak wygląda jego przemiana?
Faza uczenia się na Facebooku – czym jest i jak najlepiej wykorzystać ją w reklamach?
19 kwietnia 2022Reklama w Internecie jest doskonałą opcją zarówno dla małych, jak i większych firm. Pozwala dotrzeć do przedstawicieli grupy docelowej i osiągnąć cel biznesowy. Jak wykorzystać system emisji reklam na Facebooku i na czym polega faza uczenia się na Facebooku?
Ku przerażeniu wszystkich, wojna stała się faktem i weszła w życie nie tylko Ukraińców, ale i Polaków. W dobie mediów społecznościowych i błyskawicznego przepływu informacji nic dziwnego, że na reakcje nie trzeba było długo czekać. Jak media społecznościowe zareagowały na konflikt na Ukrainie i jak social media zmieniły się od momentu wybuchu konfliktu?
Rzeczywistość pandemiczna wpłynęła znacząco na to, w jaki sposób konsumowane są treści w mediach społecznościowych i mediach tradycyjnych. Zmiana stylu życia, zmiana nawyków – to wszystko spowodowały czasy, w których obecny jest COVID-19. Jak dokładnie zmieniło się konsumowanie treści w różnych grupach wiekowych? Takie wnioski są dostępne w raporcie Global Web Index. Oto ich krótka analiza.