Social media stają się coraz bardziej popularnym kanałem do komunikacji nie tylko dla osób prywatnych, ale także dla firm – wszystkie portale społecznościowe notują obecnie przyrost swoich użytkowników, którzy spędzają w nich coraz więcej czasu. W 2022 roku z Facebooka korzystało w Polsce 17,65 miliona osób, z Instagrama 10,70 miliona, z TikToka 7,7 miliona, z LinkedIn 4,6 miliona, a z Twittera 2,05 miliona użytkowników. Zastanawiasz się, kiedy publikować posty w social mediach, aby uzyskać jak najlepszy zasięg organiczny i aktywność pod publikacją? Koniecznie przeczytaj nasz poradnik, w którym znajdziesz najświeższe dane na ten temat!
Poradnik Social Media
Samo publikowanie postów w mediach społecznościowych to jeszcze nie wszystko. Kluczem do skutecznej komunikacji w social media jest wywoływanie reakcji u odbiorców. Social media mają angażować i wywoływać reakcje. Jak tworzyć angażujące posty w social mediach, by profesjonalne prowadzenie Facebooka przynosiło efekty?
Sztuczna inteligencja, znana także jako AI, od kilku miesięcy jest na ustach wszystkich. Jedni są zachwyceni jej możliwościami, inni przerażeni perspektywą utraty pracy oraz braku kontaktu z żywym człowiekiem w różnych profesjach. Ci, którzy martwią się o to, że robot zastąpi copywritera, mogą być spokojni – niewiele na to wskazuje.
Hashtagi to chętnie wykorzystywany mechanizm na Instagramie, Twitterze, a nawet na TikToku. Okazuje się jednak, że i na Facebooku hashtagi odgrywają istotną rolę. Jak działają na największym portalu społecznościowym? Jak używać hashtagów na Facebooku?
Social media stale ewoluują, nie pozwalając social media managerom i właścicielom firm przyzwyczajać się do jednego standardu. Jak prezentują się trendy social media 2023? Co się zmieni, a jaki trend się pogłębi? Jak będzie wyglądało prowadzenie fanpage na Facebooku w 2023? Spójrz na poniższe wskazówki.
Większe zapotrzebowanie na treść wysokiej jakości, rozwój wideo marketingu i form copywriterskich z tym związanych, nowe strategie komunikacji marki obejmujące język inkluzywny czy tworzenie przekrojowych tekstów – takie trendy w copywritingu na 2023 rok możemy zaobserwować w Internecie. Dowiedz się więcej na ich temat i dopasuj copywriting w Twojej firmie do tego, co dzieje się na rynku. Odkryj trendy, które będą popularne w marketingu w ciągu najbliższych 12 miesięcy.
Reklamy medycyny estetycznej? Koniec z promowaniem usług i produktów przez influencerki!
28 listopada 2022Prawo ulega zmianie i zabiegi oraz produkty medyny estetycznej nie będą mogły być już promowane przez influencerki, co popularnie miało miejsce w social media. Złamanie przepisów będzie skutkowało karą nawet do 2 milionów złotych. Co zmieni się dokładnie w kwestii reklamy medycyny estetycznej i dozwolonych komunikatów reklamowych? Zmiany dotyczą także lekarzy oraz promowania leków i suplementów diety! Poznaj szczegóły w naszym artykule:
Założenie fanpage’a to pierwszy krok do sukcesu. Sztuką jest także prowadzenie fanpage’a z korzyścią dla marki i jej interesów. Jak założyć fanpage na Facebooku, a następnie osiągać z tego korzyści? Jakie są najczęstsze błędy w prowadzeniu fanpage i jakie działania należy podjąć, aby ich uniknąć? Zapraszamy do lektury nowego artykułu na blogu!
Obecność w mediach społecznościowych to od wielu lat już nie fanaberia, a potrzeba dla każdego biznesu. Jak powinna wyglądać promocja marki w social mediach, aby była ciekawa dla odbiorców, angażująca i przynosiła spodziewane efekty? Zobacz, co możesz zrobić, by obecność Twojej marki w social mediach i prowadzenie fanpage przynosiły zamierzone efekty.
Od dłuższego czasu użytkownicy jednego z najpopularniejszych portali społecznościowych służących do prezentacji zdjęć zastanawiają się, czy wciąż mają do czynienia z tym samym serwisem społecznościowym. Zmiany na Instagramie stały się faktem – czy nadal to głównie miejsce do publikowania inspirujących fotografii?
Groźby stały się faktem – kilkoro znanych i cenionych influencerów otrzymało kary za brak oznaczenia współpracy w postach na Instagramie. Kara dotknęła między innymi doskonale znaną influencerkę modową, Maffashion.
Instagram to jeden z najpopularniejszych portali społecznościowych na świecie. Jako lider musi wciąż dbać o swój rozwój i to, by nie pozostać w tyle za rywalami. Dlatego też Instagram dba nie tylko o poprawę swoich funkcjonalności, by być krok przed konkurencją, ale i by zainteresować odbiorców pod względem wizualnym. Sprawdź, jakie zmiany wizualne na Instagramie nas czekają! Czy będą miały wpływ na konsumowanie treści w mediach społecznościowych