Jedno jest pewne w mediach społecznościowych – ciągła zmiana. Dlatego nie ma się co dziwić, że każdy kolejny portal społecznościowy wprowadza nieustanne usprawnienia, a czasem… upodabnia się do innego. W taką stronę zmierza właśnie Instagram, który bardzo inspiruje się Tik-Tokiem. Jak wygląda Instagram teraz i jak wygląda jego przemiana?
Poradnik Social Media
Faza uczenia się na Facebooku – czym jest i jak najlepiej wykorzystać ją w reklamach?
19 kwietnia 2022Reklama w Internecie jest doskonałą opcją zarówno dla małych, jak i większych firm. Pozwala dotrzeć do przedstawicieli grupy docelowej i osiągnąć cel biznesowy. Jak wykorzystać system emisji reklam na Facebooku i na czym polega faza uczenia się na Facebooku?
Ku przerażeniu wszystkich, wojna stała się faktem i weszła w życie nie tylko Ukraińców, ale i Polaków. W dobie mediów społecznościowych i błyskawicznego przepływu informacji nic dziwnego, że na reakcje nie trzeba było długo czekać. Jak media społecznościowe zareagowały na konflikt na Ukrainie i jak social media zmieniły się od momentu wybuchu konfliktu?
Rzeczywistość pandemiczna wpłynęła znacząco na to, w jaki sposób konsumowane są treści w mediach społecznościowych i mediach tradycyjnych. Zmiana stylu życia, zmiana nawyków – to wszystko spowodowały czasy, w których obecny jest COVID-19. Jak dokładnie zmieniło się konsumowanie treści w różnych grupach wiekowych? Takie wnioski są dostępne w raporcie Global Web Index. Oto ich krótka analiza.
Facebook i Instagram, wraz ze swoimi możliwościami sprzedaży, stwarzają dodatkowe opcje zarobkowania dla przedsiębiorców. Ważne jest, by zadbać nie tylko o asortyment sklepu, ale i jak najlepszą jego prezencję. Spójrz, jakie parametry powinny mieć zdjęcia w sklepie na Facebooku i Instagramie, aby spełniały wymagania reklamowe i jak najlepiej wyświetlały się w kampaniach.
Media społecznościowe rządzą się swoimi prawami – nic tu nie jest stałe i dane na zawsze. Liczba zmian może przyprawić o zawrót głowy. Zebraliśmy najważniejsze zmiany w ostatnim czasie, które dokonują się w obrębie Instagrama. Spójrz co warto wiedzieć, by zmiany w social media nie stanowiły zaskoczenia.
Młode pokolenie, czyli osoby poniżej 25 roku, to obecnie już ponad 40% populacji na całym świecie, a w Polsce około 20%. Coraz większa rola w społeczeństwie to również wpływ na rynek, funkcjonowanie marek i mediów społecznościowych. Czym charakteryzuje się pokolenie Z?
Nowa funkcja Facebook Wi-Fi to całkiem nowe możliwości dla Twojego biznesu i szansa na rozwinięcie działań w obrębie mediów społecznościowych. Spójrz co warto wiedzieć o tej funkcji i jak ją skonfigurować.
Walki między wielkimi koncernami trwają od wielu lat i nie zanosi się na zmiany w tym temacie. Jedną
z kolejnych jest ostatnia aktualizacja system iOs na urządzeniach Apple i to jaki wpływ ma to na
funkcjonowanie mediów społecznościowych. Co się zmieni w związku z tym na Facebooku i
Instagramie?W obecnych czasach wszyscy już wiemy, że promocja w Internecie to niezbędny element marketingu w niemal każdej firmie. Prócz stron internetowych, receptą na sukces jest także aktywna obecność w mediach społecznościowych. Czy wiesz jak promować stronę internetową na Facebooku, by efekty były skuteczne?
Wielu wieści jego koniec, ale dane niezbicie pokazują, że Facebook jako narzędzie marketingowe trzyma się mocno. Mimo rosnącej konkurencji ze strony nowych społecznościówek, jego przewagą pozostaje zasięg i uniwersalność. Te zalety, połączone ze stosunkowo niskimi kosztami reklamy powodują, że Facebook dla małych firm jest wyjątkowo atrakcyjną formą promocji.
To musiało się wydarzyć – treści, do których przywykliśmy, powoli przestają być wystarczające, by prowadzić skuteczną komunikację. Content marketing w kolejnych latach musi czerpać z możliwości, które daje sztuczna inteligencja i jej narzędzia, otwierać się na nowe rozwiązania technologiczne i oprzeć o drobiazgową analizę preferencji konsumenta, o których wiemy coraz więcej.