Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że w ciągu roku powinni być gotowi zarówno na spadki sprzedaży, jak i gorące okresy. W trakcie tych drugich należy zrobić wszystko, co możliwe, by zmaksymalizować sprzedaż i zapewnić sobie zyski. Poznaj praktyczne wskazówki na temat planowania reklamy w Internecie przed świętami i odkryj, jakie korzyści może przynosić obsługa fanpage dla Twojego biznesu.
Poradnik Social Media
Media społecznościowe elektryzują wiele osób, wielu też na co dzień żyje doniesieniami z popularnych społecznościowek. Feed na Facebooku lub prowadzenie fanpage, scrollowanie Instagrama, a może przeglądanie TikToka. Czy znasz ciekawostki na temat miejsc, w których chętnie spędzasz sporo czasu? Oto garść interesujących informacji.
Facebook udostępnia wiele narzędzi nie tylko użytkownikom prywatnym, ale i tym, których interesuje profesjonalne prowadzenie Facebooka. Jednym z nich jest API konwersji, czyli system pozwalający reklamodawcom monitorowanie oraz śledzenie konwersji, które są powiązane z ich kampaniami reklamowymi. W ten sposób można mierzyć skuteczność kampanii i dowiedzieć się, jakie efekty udaje Ci się osiągnąć. Efektami może być zakup, pobranie aplikacji czy rejestracja w witrynie. Dana akcja musi być poprzedzona kliknięciem w reklamę na Facebooku.
Oczekiwany kryzys stał się faktem – ponad 80% Europejczyków martwi się rosnącymi kosztami życia. Ten szczególny czas wymaga większej wrażliwości również ze strony marek w kontekście komunikacji z klientem. Jak powinna wyglądać obsługa Facebooka i szerzej pojęty marketing w dobie kryzysu?
W dzisiejszych czasach każdy, kto chce zaistnieć w Internecie powinien pojawić się też w mediach społecznościowych. Choć niektórym może wydawać się, że jakakolwiek osoba może po prostu „wrzucić post na fb”, to w rzeczywistości praca social media managera to ciężka praca. Oto aplikacje przydatne do obsługi social mediów, które sprawią, że obsługa Facebooka stanie się bardziej przystępna.
Według raportu przygotowanego przez Social Press, Polszczyzna.pl oraz SentiOne, w 2022 roku internauci popełnili aż 3,8 miliona błędów. Jakie pomyłki leksykalne, ortograficzne, fleksyjne oraz składniowe zdarzały im się najczęściej?
Social media stają się coraz bardziej popularnym kanałem do komunikacji nie tylko dla osób prywatnych, ale także dla firm – wszystkie portale społecznościowe notują obecnie przyrost swoich użytkowników, którzy spędzają w nich coraz więcej czasu. W 2022 roku z Facebooka korzystało w Polsce 17,65 miliona osób, z Instagrama 10,70 miliona, z TikToka 7,7 miliona, z LinkedIn 4,6 miliona, a z Twittera 2,05 miliona użytkowników. Zastanawiasz się, kiedy publikować posty w social mediach, aby uzyskać jak najlepszy zasięg organiczny i aktywność pod publikacją? Koniecznie przeczytaj nasz poradnik, w którym znajdziesz najświeższe dane na ten temat!
Samo publikowanie postów w mediach społecznościowych to jeszcze nie wszystko. Kluczem do skutecznej komunikacji w social media jest wywoływanie reakcji u odbiorców. Social media mają angażować i wywoływać reakcje. Jak tworzyć angażujące posty w social mediach, by profesjonalne prowadzenie Facebooka przynosiło efekty?
Sztuczna inteligencja, znana także jako AI, od kilku miesięcy jest na ustach wszystkich. Jedni są zachwyceni jej możliwościami, inni przerażeni perspektywą utraty pracy oraz braku kontaktu z żywym człowiekiem w różnych profesjach. Ci, którzy martwią się o to, że robot zastąpi copywritera, mogą być spokojni – niewiele na to wskazuje.
Hashtagi to chętnie wykorzystywany mechanizm na Instagramie, Twitterze, a nawet na TikToku. Okazuje się jednak, że i na Facebooku hashtagi odgrywają istotną rolę. Jak działają na największym portalu społecznościowym? Jak używać hashtagów na Facebooku?
Social media stale ewoluują, nie pozwalając social media managerom i właścicielom firm przyzwyczajać się do jednego standardu. Jak prezentują się trendy social media 2023? Co się zmieni, a jaki trend się pogłębi? Jak będzie wyglądało prowadzenie fanpage na Facebooku w 2023? Spójrz na poniższe wskazówki.
Większe zapotrzebowanie na treść wysokiej jakości, rozwój wideo marketingu i form copywriterskich z tym związanych, nowe strategie komunikacji marki obejmujące język inkluzywny czy tworzenie przekrojowych tekstów – takie trendy w copywritingu na 2023 rok możemy zaobserwować w Internecie. Dowiedz się więcej na ich temat i dopasuj copywriting w Twojej firmie do tego, co dzieje się na rynku. Odkryj trendy, które będą popularne w marketingu w ciągu najbliższych 12 miesięcy.