Aktualności czyli co nowego słychać

Projekt-bez-nazwy-11.png

Jak zaplanować reklamy w Internecie przed świętami?

Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że w ciągu roku powinni być gotowi zarówno na spadki sprzedaży, jak i gorące okresy. W trakcie tych drugich należy zrobić wszystko, co możliwe, by zmaksymalizować sprzedaż i zapewnić sobie zyski. Poznaj praktyczne wskazówki na temat planowania reklamy w Internecie przed świętami i odkryj, jakie korzyści może przynosić obsługa fanpage dla Twojego biznesu.

Reklamy w Internecie – ważne daty w kalendarzu

Koniec roku obfituje w wydarzenia sprzyjające zwiększonym poziomom sprzedaży. Klienci przywykli już, że w niektórych terminach opłaca im się robić zakupy i szykują się na te dni przez cały rok. W tym roku daty warte uwagi to między innymi:

  • Black Friday przypadający 24 listopada,
  • Cyber Monday wypadający w poniedziałek po Black Friday, czyli 27 listopada,
  • Dzień Darmowej Dostawy, który w tym roku obchodzony jest dwukrotnie w grudniu, czyli 5 grudnia oraz 14 grudnia,
  • Gwarantowana dostawa przed świętami – to termin ustalany indywidualnie przez sklepy internetowe. Zamówienia złożone przed tą datą powinny być dostarczone przed Bożym Narodzeniem,
  • Wyprzedaże poświąteczne planowane już od 27 grudnia.

Dlaczego to się opłaca?

Według danych udostępnionych przez Meta okres świąteczny jest szczególnie cenny dla reklamodawców decydujących się na umieszczenie reklam na Facebooku czy Instagramie.

W sezonie świątecznym 2022 roku reklamodawcy dzięki aktywnościom w tym okresie uzyskali:

  • Ponad 20% więcej konwersji w czwartym kwartale w skali roku,
  • O przeszło 23% więcej wyświetleń reklamy w tym okresie,
  • Prawie 25% niższy średni koszt reklamy w tym czasie.

Ponadto reklamy publikowane w mediach społecznościowych Meta przyniosły następujące wyniki dla reklamodawców:

  • 50% osób pozyskało wiedzę o ofertach megawyprzedaży właśnie dzięki reklamie na Facebooku lub reklamie na Instagramie
  • 56% osób odkryło markę lub produkt właśnie dzięki reklamom w okresie świątecznym,
  • 35% osób twierdzi, że produkty znalezione na Facebooku lub Instagramie są dopasowane do ich potrzeb.

Te wyniki pokazują, że planowanie reklamy w Internecie przed świętami to szansa, z której definitywnie warto skorzystać. Uwzględnij ją także dla swojego biznesu!

Oceń tą stronę
Related Posts