Dlaczego warto mieć fanpage?
BĄDŹ TAM, GDZIE SĄ KLIENCI
W Polsce Facebook ma już 12 milionów użytkowników, a prawie połowa z nich rozpoczyna dzień właśnie od sprawdzenia swojego profilu. To Twoi potencjalni klienci!
STWÓRZ SPOŁECZNOŚĆ
Na Facebooku spędzamy wiele godzin dziennie, bierzemy udział w dyskusjach, lubimy fanpage, wymieniamy się linkami i tworzymy swego rodzaju społeczności. Dlatego nie może zabraknąć tam Twojej firmy!
MNIEJ REAL
Social media zaczynają powoli zastępować komunikację w realu. Może okazać się, że ludzie częściej będą mówić o Twojej firmie właśnie w Internecie niż w realu. Chyba lepiej być tam, gdzie rozmawiają o Twojej firmie?
ROZMAWIAJ Z KLIENTAMI
Tradycyjny marketing skierowany był tylko w jedną stronę - od firmy do klientów. Internet marketing zmienia ten schemat - zarówno firmy jak i klienci są aktywnymi podmiotami i prowadzą ze sobą dyskusję. Na fanpage'u możesz odpowiadać klientom na zapytania i reagować na ich komentarze.
LICZBY NIE KŁAMIĄ
Aż 83% największych amerykańskich firm ma profil na Facebooku, a aż 70% klientów szuka w social mediach informacji na temat interesujących ich produktów! Nie powinieneś ignorować tych liczb.
ZAPRZYJAŹNIJ SIĘ
Ludzie odczuwają potrzebę "przyjaźnienia się" z markami, które lubią. Chcą się z nimi utożsamiać, pokazać znajomym, kogo lubią i za co. Chcą wchodzić z firmami i markami w interakcje. Prowadzenie fanpage staje się powoli "być albo nie być" na konkurencyjnym rynku.
Social media w Polsce
Czy wiesz, jaka jest prognozowana popularność poszczególnych portali społecznościowych?
19 848 392 użytkowników
12 790 817 użytkowników
GOOGLE+
5 722 595 użytkowników
2 127 014 użytkowników