Dlaczego warto mieć fanpage?

  • BĄDŹ TAM, GDZIE SĄ KLIENCI

    W Polsce Facebook ma już 12 milionów użytkowników, a prawie połowa z nich rozpoczyna dzień właśnie od sprawdzenia swojego profilu. To Twoi potencjalni klienci!

  • STWÓRZ SPOŁECZNOŚĆ

    Na Facebooku spędzamy wiele godzin dziennie, bierzemy udział w dyskusjach, lubimy fanpage, wymieniamy się linkami i tworzymy swego rodzaju społeczności. Dlatego nie może zabraknąć tam Twojej firmy!

  • MNIEJ REAL

    Social media zaczynają powoli zastępować komunikację w realu. Może okazać się, że ludzie częściej będą mówić o Twojej firmie właśnie w Internecie niż w realu. Chyba lepiej być tam, gdzie rozmawiają o Twojej firmie?

  • ROZMAWIAJ Z KLIENTAMI

    Tradycyjny marketing skierowany był tylko w jedną stronę - od firmy do klientów. Internet marketing zmienia ten schemat - zarówno firmy jak i klienci są aktywnymi podmiotami i prowadzą ze sobą dyskusję. Na fanpage'u możesz odpowiadać klientom na zapytania i reagować na ich komentarze.

  • LICZBY NIE KŁAMIĄ

    Aż 83% największych amerykańskich firm ma profil na Facebooku, a aż 70% klientów szuka w social mediach informacji na temat interesujących ich produktów! Nie powinieneś ignorować tych liczb.

  • ZAPRZYJAŹNIJ SIĘ

    Ludzie odczuwają potrzebę "przyjaźnienia się" z markami, które lubią. Chcą się z nimi utożsamiać, pokazać znajomym, kogo lubią i za co. Chcą wchodzić z firmami i markami w interakcje. Prowadzenie fanpage staje się powoli "być albo nie być" na konkurencyjnym rynku.

Social media w Polsce

Czy wiesz, jaka jest prognozowana popularność poszczególnych portali społecznościowych?

95

 

FACEBOOK

19 848 392 użytkowników

60

PINTEREST

12 790 817 użytkowników

25

GOOGLE+

5 722 595 użytkowników

10

TWITTER

2 127 014 użytkowników

Obsługujemy

  • Obsługa facebook
  • Obsługa twitter
  • Obsługa pinterest
  • Obsługa google plus
  • Obsługa linkedin
  • Obsługa tumblr
  • Obsługa instagram
  • Obsługa flickr
  • Obsługa youtube
5/5 - (3 ocen)