Aktualności czyli co nowego słychać

Kopia-Kopia-reklama-6.png

FB Ads – jak uniknąć opłat Apple podczas promowania postów?

Współpraca giganta Apple z równie silnym graczem Meta, czyli właścicielem Facebooka, już od jakiegoś czasu nie układa się różowo. Już kilka lat temu Facebook stracił wiele na skutek zmian w polityce prywatności Apple’a. Dla przypomnienia –  w maju 2021 Apple wprowadził zmiany w polityce prywatności, których celem było ograniczenie śledzenia użytkowników iPhone’ów. To ograniczyło możliwości reklamowe Facebooka. Teraz przyszedł czas na kolejne zmiany – od lutego 2024 roku Apple nalicza opłaty za obsługę przy promowaniu w aplikacji Facebook. Jak uniknąć opłat Apple podczas promowania postów?

Jak uniknąć opłat Apple podczas promowania postów?

Jednym z najprostszych sposobów na uniknięcie naliczania opłat jest promowanie zawartości z poziomu witryny Facebook.com. Korzystając z komputera lub preferowanej przeglądarki internetowej na urządzeniu mobilnym, można mieć dostęp do tych samych funkcji, ale równocześnie unikać opłat.

Innym sposobem jest dodanie przedpłaty do konta reklamowego w ustawieniach płatności na komputerze lub też preferowanej przeglądarce internetowej w obrębie swojego urządzenia mobilnego. Wykorzystanie przedpłaty do promowania nie wiąże się z ponoszeniem dodatkowych opłat.

Inne sposoby unikania opłat

Co jeszcze można zrobić? Możesz również promować zawartość poziomu Menedżera reklam na platformach Meta. Wystarczy pobrać aplikację lub odwiedzić Menedżera reklam na swoim komputerze, aby móc tworzyć reklamy z pominięciem opłaty za obsługę naliczaną przez Apple.

Ostatnim sposobem jest również promowanie zawartości z poziomu Meta Business Suite. Do tego niezbędna jest aplikacja lub odwiedziny Meta Business Suite na komputerze. W ten sposób można zarządzać zawartością na różnych platformach oraz promować ją bez opłat za obsługę Apple.

Warto zaznaczyć, że korzystanie ze sposobów opisanych powyżej, czyli promowania za pośrednictwem Menedżera reklam, na platformach Meta lub Meta Business Suite czy z poziomu przeglądarki internetowej sprawi, że reklama będzie wyświetlana odbiorcom w taki sam sposób, jak z użyciem płatnych metod.

Oceń tą stronę