Aktualności czyli co nowego słychać

player-3308176_960_720.png

Jak uatrakcyjnić profil firmowy na Facebooku?

Facebook daje nam wiele możliwości, by tworzyć kreatywne posty. Nie jest to już tylko opcja dodania kilku zdań ze zdjęciem, lecz cały wachlarz przeróżnych formatów, które przyciągną uwagę potencjalnego klienta! Jak uatrakcyjnić profil firmowy na Facebooku? Jeśli chcesz poznać kilka pomysłów, ten artykuł jest właśnie dla Ciebie!

Twórz historię na Facebooku

Zamiast publikować zwykłą grafikę na swoim fanpage’u, warto od czasu do czasu stworzyć karuzelę! Funkcja ta polega na dodaniu do 10 zdjęć, przy czym każde z nich może zawierać oddzielny link. Użytkownik Facebooka przewija osobne karty za pomocą strzałek i po kolei odkrywa to, co dla niego przygotowałeś! Możesz to wykorzystać i stworzyć ciekawą historię, która z każdym kolejnym ruchem karuzeli będzie coraz bardziej intrygować, albo użyć tej opcji, aby przedstawić kilka różnych produktów w jednym poście.

Film nie tylko w kinie, ale i na Facebooku

Formatem, który uatrakcyjni Twój profil firmowy na Facebooku jest zdecydowanie wideo. Pozwala ono na ukazanie produktów w użytku i przybliża klientom ich realny wygląd. Filmy odtwarzane są na Facebooku automatycznie, jednak dopiero po kliknięciu pojawia się dźwięk. Warto o tym pamiętać już na samym etapie tworzenia materiału. Ciekawą opcją urozmaicającą prowadzenie fanpage’a są też transmisje na żywo, które można wykorzystać uczestnicząc np. w branżowych targach.

Pokaz slajdów na fanpage’u

Posty w formie pokazu slajdów na Facebooku są podobne do reklam wideo. Wykorzystują ruch, dźwięk i tekst, a w dodatku są proste w tworzeniu. Można użyć do nich istniejący już film, zdjęcia bądź bezpłatne obrazy udostępniane przez portal społecznościowy. Trwa to tylko chwilę, a może wprowadzić nieco odmiany na Twoim fanpage’u.

Mobilni użytkownicy Facebooka

Jeśli Twoi klienci przeglądają aktualności głównie za pomocą telefonu, atrakcyjnym rozwiązaniem, które możesz zastosować jest Kanwa. Pozwala ona łączyć zdjęcia, filmy oraz linki i wyświetlać je w trybie pełnego ekranu. Użytkownicy Facebooka będą mogli bawić się przechylając ekran oraz odkrywając obrazy, przedstawiające oznaczone produkty w realnych sytuacjach. Dodatkowo Kanwa przenosi odbiorców do Twojej witryny.

Facebook to wielka machina możliwości, która pozwala w różnorodny sposób zainteresować produktami Twoich klientów. Pamiętaj jednak, że niektóre z nich jak filmy wideo są bardziej lubiane przez algorytm Facebooka. Wybór odpowiednich formatów wpłynie więc nie tylko na atrakcyjność profilu, ale i na Twoje zasięgi!

Oceń tą stronę
Related Posts