Aktualności czyli co nowego słychać

5a28388ff14fe.jpg

Jak zrobić, żeby Święty Mikołaj kupował u nas? Przedświąteczna sprzedaż w social media!

Mimo że za oknem mroźno, okres przedświąteczny to bez wątpienia najgorętszy czas dla sklepów działających zarówno online, jak i stacjonarnie! Jak przebić się przez oferty innych i nakręcić swoje zyski? Zobacz, jak przedświąteczna sprzedaż może przynieść Ci oczekiwane rezultaty!

Reklamuj się już od początku listopada

Do Świąt Bożego Narodzenia jeszcze trochę zostało, ale Twoja konkurencja nie śpi i na pewno już działa. Ty też powinieneś! Listopad jest miesiącem, który otwiera sezon na zakupy świąteczne, a sprzedaż wzrasta nawet 3-krotnie! Nie możesz przegapić także okazji do zarobku w trakcie Black Friday czy Cyber Monday!

Przedświąteczna sprzedaż na Facebooku

Prowadzenie fanpage na temat Twojej działalności i biznesu to must have w promowaniu przedświątecznym! Pokolenie wychowywane na mediach społecznościowych właśnie tam szuka atrakcyjnych okazji oraz inspiracji do świątecznych zakupów. Pozwól, aby zauważyli oni Twoje produkty za pomocą reklamy na Facebooku dostosowanej dokładnie pod Twój target. Na swoim fanpage’u zaproponuj również okazyjne zniżki na przykład na Mikołajki bądź propozycje prezentów pod choinkę!

Pokaż swoją reklamę w Google

Google Ads to Twój sprzymierzeniec w walce o świątecznego klienta. Dlaczego? Większość ludzi w obawie przed zatłoczonymi galeriami poszukuje idealnych prezentów w internecie, nie ruszając się z własnej kanapy! To wygodne rozwiązanie jest też możliwością dla Ciebie! W narzędziu Google’a płacisz za kliknięcie, a nie za wyświetlenie reklamy, co sprawia, że kampanie nie są tak kosztowne, jakby mogło się wydawać. Aktywuj więc swoje produkty w Google Ads, a po wpisaniu danego zapytania, klient znajdzie drogę wprost do Ciebie! To także świetny patent na zareklamowanie swoich aktualnych promocji!

Nie daj o sobie zapomnieć – stosuj kampanie remarketingowe

Listopad to świetny miesiąc, aby rozpocząć remarketing na Facebooku! Jest on bardzo ważnym elementem w promowaniu przedświątecznym! Można powiedzieć, że reklamy tego typu śledzą tych, którzy zainteresowali się już Twoim produktem, ale z jakichś względów nie dokonali zakupu. Pokazujące się kampanie na innych witrynach przypominają o sobie i zachęcają do dokończenia transakcji na Twojej stronie!

Więcej na ten temat przeczytacie tutaj:

 

 

 

 

 

 

 

 

Nie wiesz, jak dokładnie powinna wyglądać Twoja przedświąteczna sprzedaż w Internecie? Nie masz pomysłu na spójną i efektywną reklamę na Facebooku i w Google Ads? Skontaktuj się z nami! Przygotujemy dla Ciebie skuteczne kampanie reklamowe i pomożemy osiągnąć sukces w IV kwartale tego roku!

Related Posts