Portale społecznościowe

Zobacz na jakich portalach społecznościowych działamy!

  • Facebook

    Najpopularniejszy i najszybciej rozwijający się serwis społecznościowy na świecie - liczba użytkowników 2017 roku przekroczyła 2 miliardy osób i stale rośnie! Niemal połowa polskich internautów posiada swoje konta społecznościowe na Facebooku, co sprawia, że jest to najlepsza platforma do promowania swojej firmy, reklamy produktów oraz budowania społeczności fanów Twojej marki. Obecnie w Polsce Facebook ma ponad 15 milionów użytkowników. W ramach Facebooka zarejestrowani użytkownicy wymieniają się wiadomościami, zdjęciami oraz filmami, wspólnie je komentują i udostępniają innym.

  • Google+

    Portal stworzony przez znaną wszystkim korporację Google Inc., która stworzyła najpopularniejszą wyszukiwarkę internetową. Dlatego też Google+ odgrywa bardzo istotną rolę w promowaniu strony w wyszukiwarce - informacje przekazywane na ten portal są analizowane przez roboty pozycjonujące Twoją stronę! Google+ przypomina Facebooka i posiada zbliżone do niego cechy oraz możliwości. Obecnie na portalu znajdziemy niemal 6 milionów użytkowników! Każdy użytkownik poczty Gmail jest jednocześnie użytkownikiem portalu społecznościowego Google+.

  • Twitter

    Serwis społecznościowy służący do mikroblogowania, czyli umieszczania krótkich wpisów w swoim dzienniku internetowym. Zarejestrowani użytkownicy mogą wysyłać i odczytywać tzw. tweety. Są to krótkie wiadomości tekstowe nie przekraczające 140 znaków. Twitter umożliwia tagowanie oraz odpowiadanie innym użytkownikom na ich wpisy. Obecność na kolejnym portalu społecznościowym, pozytywnie wpłynie na pozycję Twojej strony internetowej w wyszukiwarce Google.

  • Pinterest

    Portal społecznościowy przeznaczony do kolekcjonowania i porządkowania zebranych zdjęć, grafik i innych obrazów. Umożliwia dzielenie się własnymi materiałami wizualnymi, ale także, a nawet przede wszystkimi tymi, które użytkownicy znajdują w Internecie. Użytkownicy tworzą tablice z "przypiętymi" zdjęciami, które im się spodobały. Serwis jest jednym z najszybciej rozwijających się - także w Polsce. Pinterest polecamy wszystkim firmom, które chcą zaprezentować na portalu zdjęcia swoich produktów, a także przedmiotów tematycznie związanych z ich działalnością. Dodatkowo, każde zdjęcie może być podlinkowane do Twojej firmowej strony!

  • LinkedIn

    Międzynarodowy serwis społecznościowy, który specjalizujące się w kontaktach zawodowo-biznesowych. Powstał w 2002 roku. Obecnie serwis liczy ponad 200 milionów użytkowników w 200 krajach. Jest to największa światowa networkingowa sieć specjalistów. Jeżeli chcesz nawiązać nowe kontakty biznesowe, znaleźć specjalistów do swojej firmy i wymienić się profesjonalnymi doświadczeniami, ten serwis jest dla Ciebie!

  • Flickr

    Serwis internetowy stworzony do gromadzenia i udostępniania zdjęć cyfrowych online. Portal ten jest idealny dla firm, które posiadają dużą bazę zdjęć, którymi chcą się podzielić ze swoimi kontrahentami i potencjalnymi klientami. Flickr zyskał znaczną popularność dzięki zastosowaniu nowatorskich rozwiązań programistycznych, które przyczyniły się do stworzenia szerokiej, aktywnej społeczności użytkowników, a także nowych metod katalogowania i wyszukiwania zdjęć.

  • Instagram

    Fotograficzny serwis społecznościowy hostingu zdjęć, połączony z aplikacją o tej samej nazwie, który umożliwia użytkownikom robienie zdjęć, stosowanie do nich filtrów cyfrowych oraz udostępnianie ich w różnych serwisach społecznościowych, np. na Facebooku. Jeżeli robisz dużo zdjęć i chcesz podzielić się nimi ze swoimi fanami w mediach społecznościowych, ten serwis jest dla Ciebie! Charakterystyczną cechą jest to, że nadaje zdjęciom kwadratowy kształt.

  • Youtube

    To największa baza filmów wideo w sieci. Publikować można wszystko: zwiastuny filmowe, reklamy, teledyski, nagrania amatorskie czy wideoblogi. Wiele marek i firm prowadzi swój kanał na YouTube, regularnie publikując filmy wideo. Warto zdecydować się również na tworzenie odrębnych kampanii reklamowych, tworząc spoty video tylko i wyłącznie do opublikowania w tym serwisie.

5/5 - (3 ocen)