Książka napisana przez naszego copywritera i specjalistę ds. social mediów trafiła już do księgarni internetowych. Zapraszamy do lektury wszystkich zainteresowanych najnowszymi trendami świata wirtualnego.
AktualnościCzyli co nowego słychać
Wizytówka Google – dlaczego warto być w Miejscach Google?
1. Klienci zaczynają poszukiwania firm od wyszukiwarki Google! Książka telefoniczna i ogłoszenia w gazecie to już przeżytek. Każdy, kto szuka konkretnej usługi lub sklepu, wpisuje w wyszukiwarkę internetową interesujące go zagadnienie, np. “fryzjer Poznań”, “warsztat samochodowy Zielona Góra” czy “restauracja tajska Warszawa”. Warto być tam, gdzie Cię szukają!
2. Wizytówka Google dostarcza klientom w jednym miejscu wszystkich szczegółowych i użytecznych informacji na temat Twojej działalności . Umieścimy w niej: opis firmy ze słowami kluczowymi, dane adresowe, numery telefonów, adresy e-mail, adres strony www, godziny otwarcia oraz związane z Twoją firmą zdjęcia i filmy.
3. Twoja firma pojawi się w wynikach wyszukiwania dla słów kluczowych związanych z branżą, w której działasz. Na pewno Twoja konkurencja jest już w Google, dlatego nie możesz zostać w tyle! Pozycjonowanie strony to proces czasochłonny, a wizytówka Google pomoże Ci w szybki i łatwy sposób zaistnieć w wyszukiwarce!
Już od kilku lat w branży marketingowej coraz częściej słyszy się o wpływie social mediów na pozycjonowanie. Tak naprawdę nie da się jednoznacznie zbadać i określić rozmiaru tego zjawiska, ale jedno jest pewne – coraz szybciej dociera do nas trend mający na celu integrację SEO i mediów społecznościowych. Social media, tak jak Facebook, Google+, Twitter czy Pinterest, mają wysoki PageRank. Są zatem niewątpliwie odpowiednim miejscem, w którym warto umieścić link do naszej strony.
Jeżeli chcesz, aby Twoja firma rozwijała się nie tylko w realu, ale także w internecie, Twoja obecność w social mediach staje się koniecznością. Sprawdź, na jakich portalach społecznościowych warto mieć swój firmowy fanpage.
Jeżeli jeszcze nie przekonałeś się, że firmowy fanpage to konieczność, powinieneś dowiedzieć się więcej na temat kampanii reklamowych na Facebooku, które pozwolą Ci dotrzeć do nowych potencjalnych klientów!
Reklama na Facebooku w 3 prostych krokach:
Zainteresowani tematem marketingu internetowego, social mediów, pozycjonowania stron i ogólnie pojętego SEO słyszeli na pewno o zmianach, jakie przyniósł algorytm Pingwin 2.1. Znokautował on wiele pozycjonujących się serwisów – najczęściej te, które umieszczały swoje linki na stronach niezwiązanych z nimi tematycznie. Strony sztucznie podlinkowane zwykle na kilka konkretnych fraz + brak innych linków przychodzących = nienaturalny profil linków. Natomiast nienaturalny profil linków + słabej jakości domeny, z których te linki pochodziły = totalna porażka. To właśnie w tak pozycjonowane strony Pingwin uderzył najbardziej.
Zastanawiasz się, czy powinieneś zdecydować się na profesjonalne prowadzenie fanpage? Czy firma na Facebooku to dobry pomysł? Rozwiejemy Twoje wątpliwości.
Social media zaczynają odgrywać coraz ważniejszą rolę w naszym życiu. Prawie połowa użytkowników mediów społecznościowych rozpoczyna dzień właśnie od sprawdzenia swojego profilu. Na Facebooku spędzamy wiele godzin dziennie, bierzemy udział w dyskusjach, lubimy fanpage, wymieniamy się linkami i tworzymy swego rodzaju społeczność. Dlatego nie może tam zabraknąć Twojej firmy! Social media zaczynają powoli zastępować komunikację w realu. Może okazać się, że ludzie częściej będą mówić o Twojej firmie właśnie w Internecie niż w realu.