Aktualności czyli co nowego słychać

img-layout2.png

Dlaczego Twoja firma powinna być na Facebooku?

Zastanawiasz się, czy powinieneś zdecydować się na profesjonalne prowadzenie fanpage? Czy firma na Facebooku to dobry pomysł? Rozwiejemy Twoje wątpliwości.

Social media zaczynają odgrywać coraz ważniejszą rolę w naszym życiu. Prawie połowa użytkowników mediów społecznościowych rozpoczyna dzień właśnie od sprawdzenia swojego profilu. Na Facebooku spędzamy wiele godzin dziennie, bierzemy udział w dyskusjach, lubimy fanpage, wymieniamy się linkami i tworzymy swego rodzaju społeczność. Dlatego nie może tam zabraknąć Twojej firmy! Social media zaczynają powoli zastępować komunikację w realu. Może okazać się, że ludzie częściej będą mówić o Twojej firmie właśnie w Internecie niż w realu.

Tradycyjny marketing skierowany był tylko w jedną stronę – od firmy do klientów. Internet marketing zmienia ten schemat myślenia – zarówno firmy jak i klienci są aktywnymi podmiotami i prowadzą ze sobą swoistą dyskusję. Aż 83% największych amerykańskich firm ma profil na Facebooku, a aż 70% klientów szuka w social mediach informacji na temat interesujących ich produktów! Nie powinieneś ignorować tych liczb.

Ludzie odczuwają potrzebę “przyjaźnienia się” z markami, które lubią. Chcą się z nimi utożsamiać, pokazać znajomym, kogo lubią i za co. Chcą wchodzić z firmami i markami w interakcje. Prowadzenie fanpage staje się powoli “być albo nie być” na konkurencyjnym rynku. Chyba lepiej być tam, gdzie rozmawiają o Twojej firmie?

Related Posts