Pozycjonowanie to proces promowania strony na zasadzie windowania jej pozycji w wyszukiwarkach na dane wyrażenia kluczowe (oferowane produkty, usługi). Jest to działanie długofalowe, dające długotrwałe efekty. Najczęściej pozycjonowanie odbywa się w wyszukiwarce Google, jednak aby było skuteczne, należy spełnić szereg wymogów stawianych przez internetowego giganta. Co więc w największym stopniu wpływa na pozycje?
AktualnościCzyli co nowego słychać
LinkedIn to portal służący głównie do prezentacji swojego wirtualnego CV, ale nie tylko. Z każdym dniem zdobywa coraz większą popularność w naszym kraju i obecnie liczy około miliona polskich użytkowników. W obliczu takiej liczby, nie można pozostać obojętnym, tym bardziej, że serwis stanowi również szansę na promocję nie tylko dla specjalistów, ale także dla firm. Czy prowadzenie LinkedIn się opłaca i jak wykorzystać jego potencjał?
5 powodów, dla których warto zainwestować w analizę wizerunku marki w Internecie
20 października 2014Masz wątpliwości, co do skuteczności analizy marki w Internecie? Nie wiesz czemu tak naprawdę ma służyć i czy jest to opłacalna inwestycja? Poniżej przedstawiamy 5 powodów (głównych, ale nie jedynych), które przekonają Cię, że monitoring wizerunku marki w Internecie jest niezbędny!
We wrześniu i październiku na wszystkich nowych Klientów czeka promocja na prowadzenie fanpage! Tylko teraz zapłacicie 50zł mniej za każdy miesiąc obsługi firmowego Facebooka i innych portali społecznościowych przez cały czas trwania umowy. Oznacza to, że rocznie możecie zaoszczędzić nawet 600zł!
Dla dużych korporacji i marek o światowej popularności profesjonalne prowadzenie fanpage to w dzisiejszych czasach obowiązkowa składowa marketingu i ogromna szansa rozwoju, z której czerpią pełnymi garściami. Wielu właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw zastanawia się jednak, czy prowadzenie Facebooka sprawdzi się również w ich przypadku. Odpowiedź może być tylko jedna: oczywiście, że tak! Dlaczego profesjonalna obsługa fanpage jest opłacalną inwestycją?
Wydaje Ci się, że nie potrzebujesz pomocy copywritera? Myślisz, że zlecenie pisania tekstów to strata pieniędzy? Zobacz 5 powodów, dla których warto wybrać nasze usługi copywritingu!
1. Lepsza pozycja Twojej strony w wyszukiwarce. Teksty na stronę www napisane przez copywritera zawierają odpowiednią liczbę słów kluczowych, które są równomiernie rozmieszczone w treści. Dzięki temu Twoja strona internetowa będzie wiarygodna dla wyszukiwarki internetowej i zostanie umieszczona wyżej w wynikach wyszukiwania. Teksty ze słowami kluczowymi to podstawa pozycjonowania!
2. Większa liczba wizyt na stronie www i niższy współczynnik odrzuceń. Jak wspomnieliśmy już wcześniej, profesjonalne pisanie tekstów zapewni Ci wyższą pozycję w wyszukiwarce Google. Dzięki temu zwiększy się liczba wizyt na Twojej stronie internetowej. Ponieważ nasze teksty są atrakcyjne dla odbiorców i mają niesamowitą moc przyciągania, Internauci z chęcią zostaną na Twojej stronie dłużej i przejrzą całą ofertę.
3. Wzrost sprzedaży. Klienci w Internecie opierają swoje decyzje zakupowe na tym, co przeczytają. Nie mogą dotknąć produktu, ani porozmawiać z właścicielem firmy. Dlatego też tak ważna jest wysoka jakość tekstów opisujących Twoją działalność. Muszą one nie tylko przekazywać rzetelne informacje, lecz także rozwiewać wątpliwości kupującego. Naszym zadaniem jest pokazywanie korzyści Twoich produktów i usług oraz przekonanie klienta do wyboru Twojej firmy. Profesjonalne pisanie tekstów daje nam możliwość wywarcia wpływu na odbiorcę i nakłonienie go do sfinalizowania zakupu.