Aktualności czyli co nowego słychać

icon-1392947_960_720.png

Jak dodać administratora lub menedżera do fanpage’a na Facebooku?

Chcesz, żeby Twoją stroną na Facebooku zarządzało więcej osób? Zobacz, jak dodać administratora, redaktora lub inną rolę na fanpage’u!

Instrukcja dodawania menedżera na fanpage:

1) Na samej górze fanpage’a na Facebooku klikamy “Ustawienia”.

jak dodać administratora fanpage'a

2) Następnie klikamy w przycisk „Role na stronie”.

jak dodać menedżera na Facebooku

3) W polu dodawania nowego zarządzającego fanpage, wybieramy rolę “Administrator“, “Redaktor“, “Moderator“, “Reklamodawca” lub “Analityk“. W polu “Określ adres e-mail” proszę podać adres mailowy osoby, która ma zarządzać fanpagem. (Uwaga! – musi być to adres mailowy, którego dana osoba używa do logowania się na Facebooku.)

4) Klikamy “ZAPISZ”. Wyskoczy okienko z tytułem “Wprowadź hasło, aby potwierdzić zmiany” – w tym momencie proszę wpisać swoje hasło, którego używasz do logowania na Facebooku.

jak dodać administratora strony na Facebooku

5) Gotowe! :)

Jeśli masz problem z obsługą fanpage’a na Facebooku lub potrzebujesz naszego wsparcia technicznego, skontaktuj się z nami. Poprowadzimy Twoją firmową stronę na Facebooku dla Ciebie!

1.9/5 - (23 ocen)