Chcesz, żeby Twoją stroną na Facebooku zarządzało więcej osób? Zobacz, jak dodać administratora, redaktora lub inną rolę na fanpage’u!
Instrukcja dodawania menedżera na fanpage:
1) Na samej górze fanpage’a na Facebooku klikamy „Ustawienia”.
2) Następnie klikamy w przycisk „Role na stronie”.
3) W polu dodawania nowego zarządzającego fanpage, wybieramy rolę „Administrator„, „Redaktor„, „Moderator„, „Reklamodawca” lub „Analityk„. W polu „Określ adres e-mail” proszę podać adres mailowy osoby, która ma zarządzać fanpagem. (Uwaga! – musi być to adres mailowy, którego dana osoba używa do logowania się na Facebooku.)
4) Klikamy „ZAPISZ”. Wyskoczy okienko z tytułem „Wprowadź hasło, aby potwierdzić zmiany” – w tym momencie proszę wpisać swoje hasło, którego używasz do logowania na Facebooku.
5) Gotowe! :)
Jeśli masz problem z obsługą fanpage’a na Facebooku lub potrzebujesz naszego wsparcia technicznego, skontaktuj się z nami. Poprowadzimy Twoją firmową stronę na Facebooku dla Ciebie!