Aktualności czyli co nowego słychać

icon-1392947_960_720.png

Jak dodać administratora lub menedżera do fanpage’a na Facebooku?

Chcesz, żeby Twoją stroną na Facebooku zarządzało więcej osób? Zobacz, jak dodać administratora, redaktora lub inną rolę na fanpage’u!

Instrukcja dodawania menedżera na fanpage:

1) Odwiedź fanpage, na którym chcesz dodać osobę i przełącz się na zarządzanie stroną. Następnie z prawego menu wybierz opcję „ustawienia”.

 

jak dodać administratora do fanpage

 

2) Po przejściu do ustawień, wybierz po lewej stronie opcję „Konfiguracja strony”, a następnie w rozwiniętym menu po prawej stronie “Dostęp do strony”.

jak dodać administratora do fanpage

 

 

3) Po wybraniu tej opcji pokaże Ci się menu z zarządzaniem ustawieniami dostępu i możliwością ich przejrzenia.

jak dodać administratora do fanpage

 

4) W polu dodawania nowego zarządzającego fanpage musisz wpisać imię i nazwisko osoby, której chcesz nadać dostęp lub jej adres e-mail, a następnie pojawi się okienko z opcją nadania dostępu do poszczególnych czynności. Oto przykładowy dostęp dla nowej osoby.

jak dodać administratora do fanpage

 

 

5) Po kliknięciu „zezwól na dostęp” pojawia się okienko, w którym zmianę musisz potwierdzić hasłem. Gdy to zrobisz, dana osoba może już zarządzać Twoim fanpage’em. I to już wszystko

jak dodać administratora do fanpage

 

Jeśli masz problem z obsługą fanpage’a na Facebooku lub potrzebujesz naszego wsparcia technicznego, skontaktuj się z nami. Poprowadzimy Twoją firmową stronę na Facebooku dla Ciebie!

1.9/5 - (23 ocen)