Chcesz, żeby Twoją stroną na Facebooku zarządzało więcej osób? Zobacz, jak dodać administratora, redaktora lub inną rolę na fanpage’u!
Instrukcja dodawania menedżera na fanpage:
1) Odwiedź fanpage, na którym chcesz dodać osobę i przełącz się na zarządzanie stroną. Następnie z prawego menu wybierz opcję „ustawienia”.
2) Po przejściu do ustawień, wybierz po lewej stronie opcję „Konfiguracja strony”, a następnie w rozwiniętym menu po prawej stronie “Dostęp do strony”.
3) Po wybraniu tej opcji pokaże Ci się menu z zarządzaniem ustawieniami dostępu i możliwością ich przejrzenia.
4) W polu dodawania nowego zarządzającego fanpage musisz wpisać imię i nazwisko osoby, której chcesz nadać dostęp lub jej adres e-mail, a następnie pojawi się okienko z opcją nadania dostępu do poszczególnych czynności. Oto przykładowy dostęp dla nowej osoby.
5) Po kliknięciu „zezwól na dostęp” pojawia się okienko, w którym zmianę musisz potwierdzić hasłem. Gdy to zrobisz, dana osoba może już zarządzać Twoim fanpage’em. I to już wszystko
Jeśli masz problem z obsługą fanpage’a na Facebooku lub potrzebujesz naszego wsparcia technicznego, skontaktuj się z nami. Poprowadzimy Twoją firmową stronę na Facebooku dla Ciebie!