Aktualności czyli co nowego słychać

online-store-1674907_960_720.png

Jak wypromować produkt na Facebooku? 7 przydatnych wskazówek!

Stoi przed Tobą wprowadzenie nowego produktu na rynek? Promocja w social mediach to już prawdziwy “must have” w procesie życia Twojej nowości! Jeśli nie wiesz, jak się za to zabrać, przedstawiamy 7 wskazówek, które sprawią, że Twój produkt na Facebooku stanie się hitem!

1. Strategia potrzebna także na Facebooku

Aby to wszystko miało ręce i nogi, musisz mieć strategię! To banał, który w dobie internetu i spontaniczności wydaje się abstrakcyjny, ale uwierz, że bez dobrego przygotowania nie osiągniesz sukcesu!

2. Target na Facebooku

Określ, kto jest Twoim odbiorcą, co taka osoba lubi i czym się interesuje! Wykorzystaj do tego narzędzia zewnętrze zawężające target. Dzięki temu dowiesz się, jak zaprezentować swój produkt na Facebooku, by została zwrócona na niego uwaga.

3. Prowadzenie fanpage firmy? Dozuj informacje!

Najgorsze co możesz zrobić, to sprzedać użytkownikom wszystkie dane o swojej nowości w jednym poście. Staraj się przez jakiś czas podtrzymywać ich w niepewności np. co do opakowania, miejsca usługi czy finalnej wersji.

4. Baw się nowym produktem

Dla zaciekawionych Twoimi nowościami możesz wrzucić na fanpage’a konkurs, który będzie ciekawym elementem fazy launch product. Na dodatek takie gry i zabawy wywołają w Twoich potencjalnych klientach pozytywne emocje związane z nowym produktem.

5. Podkreśl swoją wyjątkowość w social mediach

Content nie może być nudny i stricte powiązany z Twoim produktem. Zamiast tego pokaż na Facebooku konkretne korzyści oraz cechy odróżniające Cię od konkurencji, a zaskarbisz sobie licznych fanów.

6. Zbuduj świadomość

Co jakiś czas wrzucaj na swojego firmowego Facebooka posty przypominające o nowości. Pokaż swój nowy produkt w różnych odsłonach i zastosowaniach. Możesz zmienić także Cover Photo na swoim fanpage’u.

7. Człowiek po drugiej stronie ekranu

Pamiętaj, że nie prowadzisz działań w mediach społecznościowych dla cyberprzestrzeni. Tworzysz to dla ludzi, z którymi możesz nawiązać stałą relację. Dlatego osoby odpowiedzialne za Twój profil powinny odpowiadać na komentarze, reagować na krytykę i budować lojalność wobec Twoich nowych produktów.

Niestety nie da się przewidzieć wszystkiego, dlatego nie zapomnij o stałym monitoringu działań i staraj się je na bieżąco dostosowywać do swoich potrzeb i zmian na rynku!

Related Posts