WHY IS IT NECESSARY TO HAVE A FANPAGE?
Are you wondering why should you decide on professional fanpage management? Let’s try to convince you!
BĄDŹ TAM, GDZIE SĄ KLIENCI
W Polsce Facebook ma już 12 milionów użytkowników, a prawie połowa z nich rozpoczyna dzień właśnie od sprawdzenia swojego profilu. To Twoi potencjalni klienci!
STWÓRZ SPOŁECZNOŚĆ
Na Facebooku spędzamy wiele godzin dziennie, bierzemy udział w dyskusjach, lubimy fanpage, wymieniamy się linkami i tworzymy swego rodzaju społeczności. Dlatego nie może zabraknąć tam Twojej firmy!
MNIEJ REAL
Social media zaczynają powoli zastępować komunikację w realu. Może okazać się, że ludzie częściej będą mówić o Twojej firmie właśnie w Internecie niż w realu. Chyba lepiej być tam, gdzie rozmawiają o Twojej firmie?
ROZMAWIAJ Z KLIENTAMI
Tradycyjny marketing skierowany był tylko w jedną stronę - od firmy do klientów. Internet marketing zmienia ten schemat - zarówno firmy jak i klienci są aktywnymi podmiotami i prowadzą ze sobą dyskusję. Na fanpage'u możesz odpowiadać klientom na zapytania i reagować na ich komentarze.
LICZBY NIE KŁAMIĄ
Aż 83% największych amerykańskich firm ma profil na Facebooku, a aż 70% klientów szuka w social mediach informacji na temat interesujących ich produktów! Nie powinieneś ignorować tych liczb.
ZAPRZYJAŹNIJ SIĘ
Ludzie odczuwają potrzebę "przyjaźnienia się" z markami, które lubią. Chcą się z nimi utożsamiać, pokazać znajomym, kogo lubią i za co. Chcą wchodzić z firmami i markami w interakcje. Prowadzenie fanpage staje się powoli "być albo nie być" na konkurencyjnym rynku.
SOCIAL MEDIA GLOBALLY
Are you aware about the popularity of social fanpages?
19 848 392 users
12 790 817 users
GOOGLE+
5 722 595 users
2 127 014 users