WHY IS IT NECESSARY TO HAVE A FANPAGE?

Are you wondering why should you decide on professional fanpage management? Let’s try to convince you!

  • BĄDŹ TAM, GDZIE SĄ KLIENCI

    W Polsce Facebook ma już 12 milionów użytkowników, a prawie połowa z nich rozpoczyna dzień właśnie od sprawdzenia swojego profilu. To Twoi potencjalni klienci!

  • STWÓRZ SPOŁECZNOŚĆ

    Na Facebooku spędzamy wiele godzin dziennie, bierzemy udział w dyskusjach, lubimy fanpage, wymieniamy się linkami i tworzymy swego rodzaju społeczności. Dlatego nie może zabraknąć tam Twojej firmy!

  • MNIEJ REAL

    Social media zaczynają powoli zastępować komunikację w realu. Może okazać się, że ludzie częściej będą mówić o Twojej firmie właśnie w Internecie niż w realu. Chyba lepiej być tam, gdzie rozmawiają o Twojej firmie?

  • ROZMAWIAJ Z KLIENTAMI

    Tradycyjny marketing skierowany był tylko w jedną stronę - od firmy do klientów. Internet marketing zmienia ten schemat - zarówno firmy jak i klienci są aktywnymi podmiotami i prowadzą ze sobą dyskusję. Na fanpage'u możesz odpowiadać klientom na zapytania i reagować na ich komentarze.

  • LICZBY NIE KŁAMIĄ

    Aż 83% największych amerykańskich firm ma profil na Facebooku, a aż 70% klientów szuka w social mediach informacji na temat interesujących ich produktów! Nie powinieneś ignorować tych liczb.

  • ZAPRZYJAŹNIJ SIĘ

    Ludzie odczuwają potrzebę "przyjaźnienia się" z markami, które lubią. Chcą się z nimi utożsamiać, pokazać znajomym, kogo lubią i za co. Chcą wchodzić z firmami i markami w interakcje. Prowadzenie fanpage staje się powoli "być albo nie być" na konkurencyjnym rynku.

SOCIAL MEDIA GLOBALLY

Are you aware about the popularity of social fanpages?

95

FACEBOOK

19 848 392 users

60

PINTEREST

12 790 817 users

25

GOOGLE+

5 722 595 users

10

TWITTER

2 127 014 users

We provide services at

  • Obsługa facebook
  • Obsługa twitter
  • Obsługa pinterest
  • Obsługa google plus
  • Obsługa linkedin
  • Obsługa tumblr
  • Obsługa instagram
  • Obsługa flickr
  • Obsługa youtube
Oceń tą stronę