Aktualności czyli co nowego słychać

polaroid-2315182_960_720.png

Nowa recepta na sukces na Instagramie

Prowadzenie Instagrama w dobie coraz większej liczby zdjęć i co za tym idzie – użytkowników tego social media – stawia przed nami nowe wyzwania. Zwłaszcza jeśli chcemy z sukcesem rozwijać biznes czy promować swoją markę osobistą. Jak skutecznie prowadzić Instagram, by zyskać coraz więcej followersów, by być bardziej widocznym w social mediach i by przykuwać uwagę na dłużej niż dwie sekundy?

Na Instagramie postaw na jakość swoich wpisów

Wbrew pozorom, Instagram to nie tylko zdjęcia i strona wizualna, ale także konkretna treść. W świecie, w którym relacje i znajomości zawiera się poprzez wymianę serduszek i komentarzy, zadbaj by te ostatnie były merytoryczne i konkretne. W ten sposób pokażesz, że jesteś kompetentny oraz że śledzisz na bieżąco trendy w swojej branży. Zostawiając komentarz na Instagramie, możesz odwołać się do innych zdjęć tej samej osoby – w ten sposób zbudujesz trwalszą relację i wyróżnisz się z grona osób, które zostawiają serduszka i proste komentarze gdzie popadnie. Tą samą zasadę zastosuj tworząc swoje własne opisy do zdjęć. Dzięki temu oferujesz dodatkowy content swoim odbiorcom na Instagramie i tworzysz angażujące treści, co także ma znaczenie dla algorytmów działających w social media.

Prowadząc Instagram, zwróć uwagę na hashtagi

Wprowadzając przy zdjęciu opis na Instagramie, na pewno dużą uwagę przywiązujesz do odpowiednich hashtagów. Czas, by skupić się na tym jeszcze bardziej! Dorzucając nowe wpisy na social media nie wprowadzaj wciąż tych samych hashtagów – zmieniaj je co jakiś czas. Co jakiś czas także sprawdzaj, czy hashtag, którego chcesz użyć, nie znajduje się przypadkiem na liście zablokowanych hashtagów na instagramie. Jest to o tyle istotne, że wprowadzenie do opisu zablokowanego hashtagu, automatycznie sprawi, że pozostałe nie będą funkcjonować. Obecnie zablokowanych jest około 114 tysięcy hashtagów, dlatego tak ważne jest by regularnie sprawdzać czy na tej liście są też te, których używasz! Ich lista jest dostępna w internecie – co jakiś czas jednak się zmienia, warto zatem sprawdzać ją regularnie. Można to zrobić na przykład tutaj: https://iqhashtags.com

Related Posts