Aktualności czyli co nowego słychać

graph-3186077_960_720.png

Jak poprawić skuteczność reklamy na Facebooku? – 5 sposobów

Twoje kampanie reklamowe na Facebooku nie przynoszą rezultatów? To znak, że czas przyjrzeć się im dokładniej i wdrożyć sposoby, poprawiające ich efektywność! Poniżej znajdziesz 5 sposobów, aby zwiększyć skuteczność reklamy na Facebooku!

Reklamy na Facebooku – grupa docelowa

Aby reklama była skuteczna, zastanów się, kim właściwie jest Twój klient? Doprecyzowana grupa docelowa spowoduje, że o Twojej firmie dowiedzą się osoby realnie zainteresowane Twoimi produktami! A może słyszałeś już o “lookalike”? Ta metoda pozwoli Ci na pozyskanie odbiorców, podobnych profilem do tych, które dokonały już zakupu bądź odwiedzają podobne strony na Facebooku.

Wyróżnij się pomysłem!

Wiesz już, jak wygląda Twój potencjalny klient, czas przyciągnąć jego uwagę! Reklamy zasypują Facebooka, przez co przestały być już zauważalne. Aby kampania była skuteczna, musisz przygotować naprawdę wystrzałową grafikę! Żywe, ale jednocześnie delikatne kolory, pogrubione czcionki i kontrasty sprawią, że Twoja reklama wyróżni się w tłumie! Pamiętaj jednak, aby unikać długich tekstów na zdjęciu!

Nie ograniczaj się do jednego wariantu!

Przygotuj reklamy z różnymi nagłówkami, tekstami i grafikami! Facebook proponuje Ci także narzędzie, które automatycznie tworzy kilka kombinacji przekazów reklamowych. Jeżeli puścisz w świat różne wersje, od razu dowiesz się, co najlepiej oddziałuje na Twoich odbiorców i zaoszczędzisz swój czas!

Korzystaj z innych formatów reklam!

Uatrakcyjnij swoją kampanię, decydując się na karuzelę lub kanwę! Wybierając pierwszą opcję, możesz opowiedzieć o różnych produktach na osobnych panelach albo stworzyć jedną spójną historię! Skieruj taką reklamę do osób, które przeglądały dany produkt na Twojej stronie! Jeśli Twoi potencjalni klienci korzystają głównie z urządzeń mobilnych, dobrym rozwiązaniem będzie wykorzystanie kanwy, która pozwoli na zmniejszenie dystansu z odbiorcą!

Nie bój się reklam wideo!

Twoi potencjalni klienci chcą zobaczyć produkty w użyciu! Daj im to, czego potrzebują, zachowując nad tym kontrolę. Za pomocą realnych filmów reklamowych spraw, aby Twoi odbiorcy wzbudzili w sobie potrzebę posiadania Twoich produktów! Pamiętaj jednak, że większość użytkowników przegląda filmy na Facebooku bez dźwięku, dlatego warto pomyśleć o napisach!

Powyższe kroki sprawią, że Twoje reklamy staną się eye-catching na Facebooku, a użytkownicy już więcej nie przewiną karty obojętnie!

2.9/5 - (26 ocen)
Related Posts