Czy to możliwe, aby w prosty i szybki sposób zwiększyć szanse na sprzedaż dwu-, a nawet trzykrotnie? Oczywiście! To wszystko umożliwia remarketing na Facebooku – jedna z najskuteczniejszych form reklamy w Internecie.
Co to jest remarketing?
Wyobraź sobie, że trafiasz z reklamą dokładnie do osób, które są zainteresowane Twoją ofertą. Skąd to wiesz? Ponieważ osoby te trafiły już do Twojego sklepu, przeglądały Twoje produkty, ale nie zdecydowały się na dokończenie transakcji. Nie martw się – zaledwie 3 % odwiedzin kończy się zakupem. Co z pozostałymi użytkownikami? Dotrzeć do nich umożliwi Ci remarketing. Facebook oferuje możliwość kierowania reklam właśnie do nich.
Dlaczego remarketing jest tak skuteczny?
Reklama na Facebooku oparta o remarketing ma jedną zasadniczą przewagę nad pozostałymi jej rodzajami – trafia dokładnie do Twojej grupy docelowej. Dzięki temu narzędziu możesz przypomnieć odwiedzającym Twoją witrynę o porzuconych zakupach albo zaoferować im zniżkę na produkt, który przeglądali, jeśli dokończą transakcję w określonym czasie. Brzmi nieprawdopodobnie? Teraz już wiesz, dlaczego marketerzy doceniają remarketing za jego nieograniczone możliwości.
Jak zacząć?
Aby przenieść działania marketingowe na nowy poziom, niezbędny jest piksel Facebooka – niewielki fragment kodu, który należy zaimplementować w witrynie. To on będzie zbierał dane o osobach przeglądających stronę. Dzięki niemu, możesz stworzyć grupy odbiorców z podziałem na użytkowników, którzy dotarli do Twojego sklepu, odwiedzili konkretną podstronę lub produkt. Kolejny krok to zaplanowanie skutecznej reklamy i obserwowanie, jak Twoja sprzedaż rośnie każdego dnia.
Możemy to zrobić za Ciebie!
Jeśli nie wiesz, jak wykorzystać remarketing na Facebooku w swoim biznesie lub nie masz czasu się tym zająć, możemy zrobić to za Ciebie! :) Określimy cele naszej promocji, przygotujemy teksty oraz grafiki do reklam i uruchomimy kampanię z ustalonym wcześniej budżetem.