1. Google AdWords
Reklama w wyszukiwarkach internetowych to jedno z najprostszych narzędzi, które może zapewnić większą liczbę odwiedzin Twojej strony www. Zależnie od oczekiwanych rezultatów, typu kampanii i strategii działania możemy wyróżnić kilka rodzajów rozliczeń za reklamę AdWords. Dwa najpopularniejsze to:
– PPC – ang. pay per click – w tym typie rozliczenia płacimy jedynie za kliknięcie w reklamę, a więc za przejście do Twojej strony www. Dzięki takiemu rozwiązaniu zapłacisz tylko i wyłącznie wtedy, gdy Internauta zainteresuje się Twoją ofertą przedstawioną w reklamie. Sprawdza się w przypadku kampanii sprzedażowych.
– CMP – ang. cost per mile – tutaj płacimy za każdy tysiąc wyświetleń przygotowanej reklamy. Warto wykorzystać to przy kampaniach wizerunkowych.
Dobrze skonfigurowana kampania reklamowa w Google AdWords oparta na właściwych słowach kluczowych zapewni Ci pozycję w wyszukiwarce ponad wynikami organicznymi i zwiększy liczbę odwiedzających na Twojej stronie internetowej.
2. Social media
W zwiększeniu ruchu na stronie internetowej lub sprzedaży w e-sklepie pomoże przede wszystkim reklama na Facebooku i Instagramie. Targetowanie reklam jest bardzo precyzyjne, a co za tym idzie skuteczne – dotarcie do Twoich potencjalnych klientów nie stanowi żadnego problemu! Regularne prowadzenie fanpage’a jest równie ważne. Pozwala na stały kontakt z klientami, informowanie o promocjach i nowościach, a także na przeniesienie obsługi klienta do mediów społecznościowych.
3. Responsywna, aktualna i dobrze zbudowana strona www
Strony internetowe muszą być zbudowane w taki sposób, aby były przyjazne dla użytkowników, funkcjonalne, intuicyjne i zachęcały do skorzystania z oferty Twojej firmy. Ważny jest zarówno jej wygląd, jak i zawartość – teksty i inny content, który będzie wartościowy dla Twoich klientów. Warto pamiętać, że coraz więcej osób przegląda strony internetowe na smartfonach i innych urządzeniach mobilnych, dlatego muszą być one responsywne! Dzięki responsywności swojej strony będziesz miał gwarancję, że na wszystkich urządzeniach wyświetli się ona poprawnie i że zachowa swoją pełną funkcjonalność.
4. Optymalizacja treści – SEO – pozycjonowanie strony www
Na samym początku swojej przygody z marketingiem internetowym warto stworzyć dla Twojej działalności listę słów kluczowych, które będą się później przewijać we wszystkich odsłonach promocji w Internecie. Przydadzą się one zarówno w reklamach Google AdWords, jak i unikatowych tekstach na stronie www czy nowych wpisach na bloga firmowego. Ważne jest również, aby zagnieździć słowa kluczowe w odpowiednich miejscach na stronie www, np. opisach zdjęć.
5. E-mail marketing
Jeśli posiadasz sporą bazę adresów e-mail, np. do swoich dotychczasowych klientów lub zebraną ze swojej strony www, warto zainwestować w e-mail marketing. Warto na swojej stronie internetowej umieścić możliwość zapisania się do newslettera. Możesz zachęcić do tego Internautów na przykład przyznając im za to jakiś rabat. Regularne (ale nie nachalne!) wysyłanie e-maili do Twoich klientów umacnia więź między marką a odbiorcami. Jest to również skuteczna forma informowania o nowościach i akcjach promocyjnych.
Jeśli interesuje Cię reklama w Internecie, napisz lub zadzwoń do nas już dzisiaj! Doradzimy Ci, które formy promocji będą odpowiednie dla Twojej marki, przygotujemy długoterminową strategię działania i pomożemy Ci osiągnąć sukces!
1 comment
Pingback: Homepage
Comments are closed.