Aktualności czyli co nowego słychać

Projekt-bez-tytulu-4.png

Jak używać hashtagów na Facebooku?

Hashtagi to chętnie wykorzystywany mechanizm na Instagramie, Twitterze, a nawet na TikToku. Okazuje się jednak, że i na Facebooku hashtagi odgrywają istotną rolę. Jak działają na największym portalu społecznościowym? Jak używać hashtagów na Facebooku?

Jak działają hashtagi na Facebooku?

Hashtahi na Facebooku pozwalają porządkować wpisy i oznaczać je według określonych kategorii tematycznych. Na Instagramie hashtag działa też jak swego rodzaju link, który przenosi użytkownika do treści oznaczonych za jego pomocą.

Profesjonalne prowadzenie Facebooka obejmuje też obsługę hashtagów w tym medium społecznościowym. Czy to oznacza, że działają tak jak na Instagramie? Niekoniecznie. Hashtagi na Facebooku pomagają wyświetlać w pierwszej kolejności najbardziej trafne i najświeższe informacje. Poprawiają więc skuteczność w zakresie wyszukiwania stron oraz postów. Mimo wszystko to jednak rzadko wykorzystywane rozwiązanie na Facebooku. A warto o tym pamiętać, bo może przynieść wiele korzyści dla marki.

Wykorzystanie hashtagów – korzyści dla marki

Wiadomo już, że stosowanie hashtagów na Facebooku może przynieść liczne korzyści. Jakich dokładnie? Po pierwsze, używając nazwy firmy jako hashtaga pozycjonuje się firmę na Facebooku. Po drugie, charakterystyczny hashtag może stać się znakiem rozpoznawczym, a społeczność zrzeszona wokół fanpage’a może także zechcieć z niego korzystać.

Jak używać hashtagów na Facebooku?

Choć samo dodawanie hashtagów na Facebooku nie wydaje się trudnym zadaniem, to warto mieć na uwadze także kwestie estetyczne. Lepiej prezentują się pojedyncze i dokładnie wyselekcjonowane frazy. Dobrze widziane są także unikatowe frazy, które pozwolą budować odrębność marki. Istotne jest jednak, by nie były zbyt rozbudowane i miały odpowiednią czytelność. Warto też dokładnie rozważyć sposób wykorzystywania hashtagów dla swojego biznesu. Losowe dobieranie hashtagów, przeładowywanie nimi treści oraz „podbieranie” hashtagów konkurencji nie sprawdzi się w działaniach na Faceboku.

Oceń tą stronę
Related Posts