Aktualności czyli co nowego słychać

Facebook-and-money.jpg

Dlaczego warto zainwestować w prowadzenie Facebooka?

Dla dużych korporacji i marek o światowej popularności profesjonalne prowadzenie fanpage to w dzisiejszych czasach obowiązkowa składowa marketingu i ogromna szansa rozwoju, z której czerpią pełnymi garściami. Wielu właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw zastanawia się jednak, czy prowadzenie Facebooka sprawdzi się również w ich przypadku. Odpowiedź może być tylko jedna: oczywiście, że tak! Dlaczego profesjonalna obsługa fanpage jest opłacalną inwestycją?

  1. Dzięki obecności na Facebooku zyskujemy dostęp do miejsca, w którym mnóstwo czasu spędzają miliony Polaków. Możemy komunikować się z nimi, wchodzić z nimi w dyskusję i odpowiadać na ich pytania. Dzięki firmowemu fanpage dowiemy się, co mówi się w Internecie na temat naszej firmy i będziemy mogli odpowiednio zareagować: podziękować za pochwały i przeprosić za niedoskonałości.
  2. W mediach społecznościowych mamy możliwość promowania nie tylko swojej firmy, ale także poszczególnych produktów, usług, a także promocji i nowości. Każdy post to okazja przekazania nowych informacji na temat życia i oferty Państwa firmy!
  3. Państwa firmowy fanpage stanie się idealnym miejscem do nawiązanie bezpośredniego kontaktu z klientem. Dzięki temu potencjalni klienci mogą w łatwy sposób zadać Państwu pytanie o ofertę lub zgłosić ewentualne niedociągnięcia w Państwa działalności. To dla klientów o wiele łatwiejszy sposób kontaktu niż formularze kontaktowe lub infolinia!
  4. Dzięki profesjonalnemu prowadzeniu fanpage, mogą Państwo kierować przekaz reklamowy do konkretnej grupy odbiorców (na przykład tylko do kobiet, tylko do miłośników samochodów, tylko do mieszkańców danego miasta, itp.). W ten sposób reklamy trafiają tylko i wyłącznie do potencjalnie zainteresowanych nią osób, a budżet reklamowy jest wykorzystany bardziej efektywnie od tradycyjnych reklam w prasie, radiu czy telewizji.
  5. Obecność Państwa firmy w Internecie wpływa na poprawę jej wizerunku. Klienci lepiej odbierają firmę, która idzie z duchem czasu, jest dostępna na ich ulubionym portalu społecznościowym i z którą mogą w łatwy sposób nawiązać kontakt.

 

Oceń tą stronę
Related Posts