Prowadzenie fanpage’a nie wystarczy, aby dotrzeć do docelowej grupy użytkowników. Przyczyna jest prosta: najbardziej wartościowa treść nie pomoże w sprzedaży, jeśli nie zostanie przeczytana. Z pomocą przychodzi reklama na Facebooku, która stanowi doskonałe wsparcie dla naturalnych zasięgów.
Natychmiastowa promocja
Pierwszą i najważniejszą zaletą, jaką oferuje reklama na Facebooku, jest możliwość dotarcia z publikowanymi treściami do szerokiej grupy odbiorców niemal natychmiast. Zamiast czekać aż użytkownicy zainteresują się postem i udostępnią go lub nie, kilkoma kliknięciami możesz pokazać go osobom, które są najbardziej cennymi odbiorcami z punktu widzenia Twojego biznesu.
Grupy docelowe
Naturalne zasięgi charakteryzują się tym, że docierają do przypadkowych osób. Reklamy na Facebooku umożliwiają natomiast zdefiniowanie określonej grupy docelowej i skierowanie przekazu właśnie do niej. Głównym targetem dla Twojego sklepu są młode, pracujące matki? A może szukasz mężczyzn interesujących się motoryzacją, mieszkających w odległości do 30 km od Twojego punktu sprzedaży? Płatne kampanie na Facebooku pomogą Ci do nich dotrzeć.
Integracja z Instagramem
Zdjęcia, grafiki, krótkie filmy wideo to najbardziej pożądana forma przekazu we współczesnych mediach internetowych. To dlatego popularność Instagrama rośnie z dnia na dzień. Dobra wiadomość jest taka, że nie musisz prowadzić osobnych kampanii dla tych dwóch platform – dzięki funkcji umożliwiającej integrację Facebooka z Instagramem, możesz w łatwy sposób docierać do użytkowników obu aplikacji, zwiększając swoje zasięgi nawet dwukrotnie.