AktualnościCzyli co nowego słychać
-
Agata Ornafa
14 maja 2014
Już od kilku lat w branży marketingowej coraz częściej słyszy się o wpływie social mediów na pozycjonowanie. Tak naprawdę nie da się jednoznacznie zbadać i określić rozmiaru tego zjawiska, ale jedno jest pewne – coraz szybciej dociera do nas trend mający na celu integrację SEO i mediów społecznościowych. Social media, tak jak Facebook, Google+, Twitter czy Pinterest, mają wysoki PageRank. Są zatem niewątpliwie odpowiednim miejscem, w którym warto umieścić link do naszej strony.
Jeżeli chcesz, aby Twoja firma rozwijała się nie tylko w realu, ale także w internecie, Twoja obecność w social mediach staje się koniecznością. Sprawdź, na jakich portalach społecznościowych warto mieć swój firmowy fanpage.
czytaj dalej
-
Agata Ornafa
27 marca 2014
Jeżeli jeszcze nie przekonałeś się, że firmowy fanpage to konieczność, powinieneś dowiedzieć się więcej na temat kampanii reklamowych na Facebooku, które pozwolą Ci dotrzeć do nowych potencjalnych klientów!
Reklama na Facebooku w 3 prostych krokach:
czytaj dalej
-
Agata Ornafa
31 stycznia 2014
Zainteresowani tematem marketingu internetowego, social mediów, pozycjonowania stron i ogólnie pojętego SEO słyszeli na pewno o zmianach, jakie przyniósł algorytm Pingwin 2.1. Znokautował on wiele pozycjonujących się serwisów – najczęściej te, które umieszczały swoje linki na stronach niezwiązanych z nimi tematycznie. Strony sztucznie podlinkowane zwykle na kilka konkretnych fraz + brak innych linków przychodzących = nienaturalny profil linków. Natomiast nienaturalny profil linków + słabej jakości domeny, z których te linki pochodziły = totalna porażka. To właśnie w tak pozycjonowane strony Pingwin uderzył najbardziej.
czytaj dalej
-
Agata Ornafa
28 stycznia 2014
Zastanawiasz się, czy powinieneś zdecydować się na profesjonalne prowadzenie fanpage? Czy firma na Facebooku to dobry pomysł? Rozwiejemy Twoje wątpliwości.
Social media zaczynają odgrywać coraz ważniejszą rolę w naszym życiu. Prawie połowa użytkowników mediów społecznościowych rozpoczyna dzień właśnie od sprawdzenia swojego profilu. Na Facebooku spędzamy wiele godzin dziennie, bierzemy udział w dyskusjach, lubimy fanpage, wymieniamy się linkami i tworzymy swego rodzaju społeczność. Dlatego nie może tam zabraknąć Twojej firmy! Social media zaczynają powoli zastępować komunikację w realu. Może okazać się, że ludzie częściej będą mówić o Twojej firmie właśnie w Internecie niż w realu.
czytaj dalej
-
Agata Ornafa
28 stycznia 2014
Jesteśmy młodym i kreatywnym zespołem profesjonalistów, dla których social media i pisanie tekstów to prawdziwa pasja. Naszą wiedzę pogłębialiśmy studiując na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, a doświadczenie zdobyliśmy podczas pracy w redakcjach prasowych i agencjach interaktywnych. W czym jesteśmy najlepsi?
czytaj dalej