Aktualności czyli co nowego słychać

prowadzenie_fanpage.png

Formaty reklamy na Facebooku

Facebook to bardzo popularne, a co za tym idzie, potężne narzędzie. Prowadzenie fanpage’a daje reklamodawcom wciąż nowe możliwości skutecznego dotarcia do odbiorców, a reklamy na Facebooku stają się coraz bardziej atrakcyjna dla potencjalnych klientów. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników, co jakiś czas portal wprowadza nowe formaty reklamowe, a to z kolei sprawia, że reklamy na Facebooku są też coraz bardziej opłacalna dla firm.

Reklamy na Facebooku w formie zdjęć

Reklama na Facebooku w formie zdjęcia, jest najpopularniejszym formatem, wykorzystywanym przez marki. Dzieje się tak ponieważ jest najprostsza do ustawienia, a jej utworzenie zajmuje zaledwie kilka minut. Można to zrobić bezpośrednio z poziomu firmowej strony na Facebooku, wykorzystując wcześniej udostępnione na fanpage’u zdjęcia lub za pośrednictwem menedżera reklam. Zalecany rozmiar obrazu to 1200 x 628 pikseli. W tego typu reklamie można użyć również dodatkowych przycisków Call-To-Action, np. “Kup teraz”, “Pobierz”, “Zarejestruj się”, “Zobacz menu” czy “Więcej informacji”, które zachęcą odbiorców do kliknięcia w reklamę.

reklama na Facebooku

Źródło: https://www.facebook.com/business/ads-guide/reach/facebook-photo/

Reklama wideo

Nic nie przyciąga uwagi potencjalnych klientów tak, jak atrakcyjne wideo. Narracja w takiej formie to świetny sposób na przedstawienie produktu czy usługi w jego naturalnym środowisku i codziennym użyciu, a to przecież najlepsza rekomendacja. Za pomocą tego formatu reklamy na Facebooku, możesz w krótki i treściwy sposób opowiedzieć o firmie i pokazać, czym się zajmuje.

reklama na Facebooku

Źródło: https://www.facebook.com/business/ads-guide/video-views/facebook-video-views

Reklama karuzelowa

Dzięki tej reklamie na Facebooku możesz pokazać zdecydowanie więcej. Może być ona zbudowana z serii aż 10 zdjęć, gifów lub wideo, dzięki którym pokażesz więcej produktów lub opowiesz dowolną historię. Każdy z kafelków może być powiązany z dowolną stroną docelową, dlatego ten format jest szczególnie doceniany w branży e-commerce. Facebook podaje, że reklamy karuzelowe osiągają lepsze wyniki niż pozostałe, ponieważ są bardziej pojemne, interaktywne (użytkownik sam przeklikuje poszczególne kafelki) oraz kreatywne. Zalecany rozmiar poszczególnych zdjęć to 600 x 600 pikseli. W tym formacie również dodać można przycisk CTA.

reklama karuzelowa

Źródło: https://www.facebook.com/business/ads-guide/conversions/carousel/

 

Jeśli masz problem z obsługą fanpage’a na Facebooku lub potrzebujesz wsparcia przy tworzeniu  reklam na Facebooku skontaktuj się z nami. Profesjonalnie poprowadzimy Twoją firmową stronę na Facebooku!

Oceń tą stronę

Add your comment

Related Posts