Aktualności czyli co nowego słychać

keys-264595_1280.jpg

Prowadzenie fanpage – w czym może Ci pomóc?

Facebook już na stałe zagościł w branży marketingowej jako jedno z najpopularniejszych narzędzi do komunikacji z klientami. Co więcej prowadzenie fanpage pozwala działać wielotorowo i może być używane również do działań PR-owych czy do wsparcia sprzedaży. Trzeba tylko wiedzieć, jak wykorzystać potencjał tego największego portalu społecznościowego na świecie!

Oprócz możliwości założenia fanpege’y, posiada swoją własną platformę reklamową Facebook Ads. Jest ona bardzo rozwinięta, ale przy tym intuicyjna. Dzięki temu targetowanie reklam jest precyzyjne i skuteczne. W związku z ciągłym ograniczaniem zasięgu postów, warto inwestować w reklamy, które pozwalają dotrzeć z naszą ofertą zarówno do potencjalnych jak i obecnych fanów.

Odpowiednie prowadzenie fanpage’a w niektórych wypadkach może zastąpić tradycyjną obsługę klienta. Coraz częściej użytkownicy licząc na szybki odzew, zamiast dzwonić lub wysyłać maile, opisują swoje problemy właśnie na stronach danych marek. Jest to na tyle skuteczne, że powoli mówi się już o zjawisku „social care” lub „social media care”, czyli przeniesieniu obsługi klienta do mediów społecznościowych.

Facebook jest idealnym miejscem dla firm na informowanie o nowościach i promocjach. W wielu sondażach jako motyw „polubienia”, a następnie obserwowania fanpage’y, użytkownicy podają właśnie ekskluzywny dostęp do rabatów, zniżek czy informacji o nowych produktach, skierowanych specjalnie do facebookowej publiczności.

Prowadzenie strony na Facebooku stwarza również możliwość dla przemycania treści z zakresu public relations. Jest to szansa na pokazanie firmy w dobrym świetle, ocieplenia jej wizerunku lub zbudowania go od podstaw.

Oczywiście to nie wszystkie korzyści, jakie niesie ze sobą obecność w mediach społecznościowych. Jednak najważniejsze jest, aby takie działania dobrze rozplanować, najlepiej przy pomocy specjalistów od marketingu i profesjonalnych copywriterów, którzy wiedzą, jak skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów i jak tę wiedzę przekuć w zyski.

Oceń tą stronę
Related Posts