Aktualności czyli co nowego słychać

error-1790611_960_720.png

Najczęstsze błędy na profilu firmowym

Prowadzenie fangape’a rządzi się zupełnie innymi prawami, niż obsługa konta prywatnego. Z pozoru drobne niedopatrzenia mogą negatywnie wpłynąć na odbiór firmy i utrudnić komunikację z klientami. Chcesz, aby obsługa Facebooka przynosiła rezultaty? Zobacz, czego unikać.

Zbyt mało informacji o firmie

Jednym z najczęstszych błędów, jakie firmy popełniają, prowadząc swój fanpage, jest brak staranności w jego konfiguracji. Facebook umożliwia zdefiniowanie wielu informacji o firmie, dzięki którym potencjalny klient wie dokładnie, na jaką stronę trafił i może szybko dotrzeć do strony WWW firmy, sprawdzić godziny jej pracy albo skontaktować się z pracownikiem. O ile, oczywiście, takie informacje znajdują się na jej profilu.

Niska jakość grafik

Na firmowym fanpage’u treści pełnią ważną rolę, jednak do użytkowników sieci bardziej przemawiają dołączone do nich zdjęcia. Jeśli są one niewyraźne lub w kiepskiej jakości, ich odbiorcy automatycznie uznają firmę za nieprofesjonalną.

Brak reakcji na komentarze i wiadomości

Decydując się na prowadzenie fanpage’a, warto rozważyć, czy mamy ku temu odpowiednie zasoby. Zasady rządzące mediami społecznościowymi wymagają bowiem natychmiastowej reakcji na wszelkie zachowania użytkowników. Jeśli jej zabraknie, potencjalni klienci zwrócą się do konkurencji, gdzie ich wiadomości i komentarze nie są ignorowane.

Niska jakość postów

Badanie, przeprowadzone przez ThinkKong w grudniu 2016 r. wykazało, że użytkowników Facebooka najbardziej irytuje niepoprawność językowa. Wśród pozostałych zarzutów znalazł się także wymuszony humor, zbyt częste informacje o ofercie oraz zbyt powierzchowne rozmowy z fanami.

Oceń tą stronę
Related Posts