Dbając o pozytywny wizerunek firmy w sieci, nie sposób pominąć mediów społecznościowych. Umożliwiają one dotarcie do szerokiej społeczności i zbudowanie lojalnej bazy klientów. Zastanawiasz się, na czym polega prowadzenie fanpage’a i czy warto robić to samemu? Podpowiadamy.
AktualnościCzyli co nowego słychać
Algorytm Google Fred to nowy algorytm wprowadzony, aby zwalczać treści, które według Google nie są wystarczająco wartościowe i funkcjonalne dla użytkowników.
Prowadzenie fangape’a rządzi się zupełnie innymi prawami, niż obsługa konta prywatnego. Z pozoru drobne niedopatrzenia mogą negatywnie wpłynąć na odbiór firmy i utrudnić komunikację z klientami. Chcesz, aby obsługa Facebooka przynosiła rezultaty? Zobacz, czego unikać.
Facebook to bardzo popularne, a co za tym idzie, potężne narzędzie. Prowadzenie fanpage’a daje reklamodawcom wciąż nowe możliwości skutecznego dotarcia do odbiorców, a reklamy na Facebooku stają się coraz bardziej atrakcyjna dla potencjalnych klientów. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników, co jakiś czas portal wprowadza nowe formaty reklamowe, a to z kolei sprawia, że reklamy na Facebooku są też coraz bardziej opłacalna dla firm.
Reklama na Facebooku jest jedną ze skuteczniejszych form promocji w Internecie i dotarcia do potencjalnych klientów. Zastanawiasz się, z jakimi kosztami wiąże się taka forma reklamowania Twojego biznesu? Dowiedz się, ile kosztuje reklama na Facebooku!
Czy wiecie, że w 2017 roku globalne wydatki na reklamy w Internecie przewyższą wydatki na reklamę w telewizji? Tak prognozuje Grupa mediowa GroupM (WPP).